Co je CPM

CPM je zkratka anglického výrazu cost per mile, tedy platba za tisíc zobrazení. Stejný význam má i hojně využívaná zkratka CPT (cost per thousand).

Tyto pojmy patří do reklamního modelu PPV (pay per view, neboli platba za shlédnutí), kdy v CPM je stanovena cena, kterou platíte za každé zobrazení reklamního sdělení.

Jako příklad je možné uvést 10 Kč CPM, z toho vyplývá, že jedno zobrazení reklamy Vás bude stát jeden haléř, protože 10 Kč / 1000 = 0,01 Kč.


Rádi Vám pomůžeme

Nabízíme Vám nezávaznou konzultaci v oblasti internetového marketingu. Na úvodní schůzce zjistíme, jak Vám můžeme pomoci, jaká reklama na Internetu je pro Váš obor vhodná a navrhneme optimální postup. Ozvetě se nám: info@shopea.cz, +420 773 220 480. Více v našich kontaktech.

Kontaktní formulář