Co je SEO

SEO je zkratka anglického výrazu Search Engine Optimization. Do češtiny se dá tato fráze volně přeložit jako Optimalizace pro vyhledávače, pod tímto překledem je také nejčastěji uváděna. My máme raději překlad Optimalizace nalezitelnosti.

Cíl SEO

Cílem SEO je získání co nejvěšího možného počtu přesně cílených návštěvníků z přirozených výsledků vyhledávání. Webové stránky těmto příchozím návštěvníkům pak poskytují řešení jejich problému, ať hledají službu, produkt či informace.

Přirozené výsledky vyhledávání

Vyhledávače jako Seznam, Google, Bing atd., řadí webové stránky ve svých přirozených, tedy neplacených, výsledcích vyhledávání dle desítek, či spíše stovek parametrů. Výhodou je větší proklikovost než u placených PPC odkazů. Důvodem je zejména tzv. bannerová slepota, tedy již podvědomé ignorování reklamních sdělení. Přirozené výsledky vyhledávání mají také výrazně větší důvěryhodnost v očích hledajícího.

Má pro mě SEO smysl?

Máte-li webové stránky s nabídkou svých služeb či dokonce prodáváte výrobky pomocí internetového obchodu, pak je již řadu let SEO nejlepším zdrojem návštěvnosti. Poměr cena/výkon je u Optimalizace pro vyhledávače (SEO) na špičce mezi prvky celého internetového marketingu.


Rádi Vám pomůžeme

Nabízíme Vám nezávaznou konzultaci v oblasti optimalizace. Na úvodní schůzce zjistíme, jak si na tom Váš web stojí, co lze zlepšit a zda pro Vás má SEO smysl. Ozvetě se nám: info@shopea.cz, +420 773 220 480. Více v našich kontaktech.

Kontaktní formulář