Emailing

E-mailový marketing bývá označován jako jedna z nejefektivnějších metod přímého marketingu, díky které můžete cíleně oslovit velký počet potenciálních klientů během krátkého časového období za pomoci strategicky sestaveného propagačního e-mailu.

Smysl emailingu

Cílem kampaně je především zaujmout potenciálního zákazníka neagresivním způsobem a poskytnout mu zajímavé a atraktivní informace o nabízených produktech či službách. Důležité je, aby zákazník tuto zprávu nepovažoval za spam, který bez přečtení skončí v koši.

Výhody

  • Oslovení velkého počtu lidí.
  • Cílená a přesná propagace.
  • Okamžitý efekt.
  • Snadné sledování a hodnocení dosažených výsledků.

Jak postupujeme?

  1. Vytvoření šablony e-mailu.
  2. Výběr e-mailových adres z databáze.
  3. Spuštění kampaně.
  4. Vyhodnocení úspěšnosti.
  5. Konzultace dalšího postupu.

Napište nám nebo rovnou zavolejte. Rádi vám pomůžeme.

Kontaktní formulář