EET - jak to funguje


Do EET spadají platby:
- kartou
- v hotovosti
- přes platební brány (GoPay, PayU, ...)

Do EET nespadají platby:
- převodem z účtu na účet
- na dobírku (pokud vám dopravce platí na účet)

Fungování EET v systému SHOPEA:

- nejprve musíte mít EET v systému aktivováno. Podrobný návod na nastavení je zde: EET - nastavení krok za krokem

1. Obdržíte objednávku.
2. Označíte objednávku jako ZAPLACENO.
3. Vytvoříte fakturu = nyní dojde ke komunikaci s EET serverem.
4. Na faktuře vidíte povinné náležitosti EET (DIČ, FIK, BKP, ...).

Úprava objednávky:
Pokud je platba zaevidována v EET a dojde k dodatečné úpravě faktury (která má vliv na celkovou částku, či platba spadající x nespadající pod EET), proběhne nejprve STORNO EET (pošle se stejný údaj se zápornou částkou), a poté se zaeviduje nová hodnota objednávky.

Storno objednávky (tedy i faktury):
Při stornování objednávky, která má vytvořenu fakturu a je evidována v EET, dojde ke STORNO EET (pošle se stejný údaj se zápornou částkou).