Popularita online tržišť stále roste

Internetová tržiště se těší čím dál větší oblibě jak u zákazníků, tak i u prodejců. Zákazník tak má veškerý sortiment na jednom místě, bez nutnosti složitého vyhledávání, s jedinou registrací a v prostředí, které dobře zná a důvěřuje mu. Z prodeje na tržištích plynou velké výhody i pro samotné prodejce. Online tržiště navštěvují neustále noví zákazníci, které láká  jméno a reputace zavedené značky. MALL.CZ je v České republice již roky známou značkou, s níž spolupracují nejen menší a lokální podnikatelé, ale i velké značky s vlastními e-shopy. Například partneři jako český ZOOT nabo i bristský Marks & Spencer, vidí v prodeji na tržišti MALL příležitost, jak oslovit nové zákazníky mimo svůj běžný dosah.  MALL nyní obchodníkům nabízí první 3 měsíce bez poplatků. Pro nejmenší obchodníky je to šance, jak s online prodejem začít.

 

zdroj: zde