Reklama na Seznamu

Seznam.cz nabízí řadu možností propagace produktů a služeb. Typy reklamy můžeme rozdělit na:

 

1. PPC kampaně - Sklik

PPC kampaně se spravují v systému Sklik. Co je to PPC? V Skliku se vytváří reklamy zobrazované ve výsledcích vyhledávání nejen na Seznam.cz, ale i reklamy zobrazované v obsahové síti, tedy na mnoha webech spolupracujících se Seznamem.

  • Vyhledávací síť

    Seznam zobrazuje placené pozice nad (a někdy i vpravo a pod) výsledky vyhledávání - viz obrázek níže. Tyto placené pozice jsou textové reklamní inzeráty, které tématicky odpovídají hledanému dotazu. Cenu za proklik a pozici vašeho inzerátu ovlivňují nejen parametry reklamy, ale také obsah webové stránky, na kterou inzerát odkazuje.

  • Obsahová síť

    Inzeráty se mohou zobrazovat také v tzv. obsahové síti. V tomto případě jde nejen o textové, ale i grafické reklamy. Obsahová síť Seznamu zahrnuje více než 3000 webů a patří mezi ně nejčtenější stránky na českém internetu, např. Novinky.cz, ProŽeny.cz, Sport.cz, Super.cz a další. Díky tomu mají reklamy, zobrazované v obsahové síti Seznamu obrovský zásah mezi potenciálními zákazníky. Inzeráty v obsahové síti se často využívají pro brandové kampaně, budování povědomí o značce apod. Ukázka zobrazení bannerů na partnerském webu Novinky.cz:

2. Zboží.cz - e-shopy

Seznam provozuje srovnávač Zboží.cz. Co jsou to srovnávače zboží? Zboží.cz má vlastní systém pro správu registrovaných e-shopů, nastavení kampaní, párování produktů, statistiky apod. Do Zboží.cz se předávají informace o produktech e-shopu pomocí XML feedu. Vaše produkty se poté zobrazují při porovnávání nabídek od dalších e-shopů, viz obrázek níže:

Produkty inzerované ve Zboží.cz jsou také zobrazovány ve výsledcích vyhledávání na Seznamu, pokud tématicky odpovídají hledanému dotazu.

3. Firmy.cz - katalog firem

Seznam provozuje i katalog Firmy.cz. Základní registrace do katalogu je zdarma, ale lze využít i placené funkce Seznam naplno, díky které získáte přednostní pozice na Firmy.cz i Mapy.cz. Zápis se také může zobrazit na homepage Seznamu či ve výsledcích vyhledávání. Záleží na výši denní investované částky.

4. Brandingové reklamy na webech Seznamu

Seznam provozuje řadu vlastních webů a také zajišťuje reklamu na řadě vysoce navštěvovaných portálech. Např. Seznam.cz, Garáž.cz, Počasí.cz, Lidé.cz, Novinky.cz, Sport.cz, Kupi.cz, Hry.cz atd. Na těchto webech je možné zakoupit reklamní plochy podobně jako v novinách či časopisech. Reklamní plochy na webech mají různé podoby, např. Branding, Leaderboard, Skyscraper atd. Že vám tyto výrazy nic neříkají? Nevadí, rádi vám vše vysvětlíme, stačí nás kontaktovat. Níže je ukázka banneru Branding na Počasí.cz:

 

5. Dynamický retargeting

Dynamický retargeting je forma reklamní kampaně cílená na uživatele, kteří již web navštívili. Retargetingový seznam, na který je kampaň cílena, může být sestaven například z uživatelů, kteří u vás v minulosti nakoupili, z těch co webovou stránku pouze navštívili nebo může zahrnovat také ty, kteří opustili plný nákupmí košík, aniž by provedli konverzi (objednávku).

Výhodou dynamického retargetingu je propojení se Zboží.cz. Sklik je sám schopen vytořit reklamu z informací získaných skrze feedy. Z obrazového a textového materiálu je schopen připravit sadu bannerů. Na některých místech, například na Sport.cz a Novinky.cz se může reklama zobrazit v textové podobě. Reklama je zpravidla cílena na produkty, jejichž stránku uživatel v posledních dnech navštívil.

Reklamu na Seznamu umíme

  • Seznam svoje reklamní systémy (Sklik, Zboží.cz, Firmy.cz) a nabídku forem reklamy neustále upravuje a vylepšuje. Reaguje samozřejmě i na technologické novinky, které umožňuji nové typy inzerátů, např. responzivní reklamy, videa, dynamické bannery, aj.
  • Denně na Seznamu spravujeme desítky kampaní našich klientů - Sklik, Zboží.cz, i brandingové reklamy.
  • Jsme ověřená agentura pro Sklik a Zboží.cz.

Nejčastější otázky k reklamě na Seznamu

Rádi s vámi probereme možnosti propagace i pro vaši firmu.

Ozvěte se nám

Reference

Ing. Martin Miksa, Našemimčo.cz

Se správou reklamy na Seznamu už roky důvěrujeme specialistům z Shopea.cz kvůli jejich odbornému přístupu a hlavně nápadům, se kterými se stále daří posouvat kampaně k lepším výsledkům. Rychle nám pomohli zvýšit tržby pomocí PPC kampaní a srovnávače Zboží.cz.

Tomáš Zvoníček, Westpoint.cz

Kvalitní služby, velmi vstřícné a pružné jednání... tuto společnost vřele doporučuji.

Ing. Margarita Drastíková, SENIOR-CLUB.cz, s.r.o.

Lidé v Shopea.cz jsou od samotných svých počátků velmi vstřícní. Řešení, která navrhují, ať už v PPC kampaních nebo v úpravách na webu mají svůj význam, který se nám vrací v podobě zákazníků.

Kontaktujte nás

Rádi se nezávazně podíváme na váš web či e-shop a zjistíme, jak vám můžeme pomoci v marketingu.