Indexace webové stránky
17. 5. 2022
Indexace webové stránky neboli její načtení do databáze vyhledávačů je důležitou součástí SEO, bez kterého se neobejde žádný úspěšný online marketing.
Přečíst
Co by měl obsahovat popis produktu
26. 4. 2022
Popis produktu je často pomyslný jazýček na váhách. O úspěšnosti prodeje rozhodují zdánlivé maličkosti, které ze svého pohledu vůbec nevnímáte, protože svůj produkt dobře znáte. Vžijte se do role potenciálního zákazníka a dejte mu odpovědi na otázky, které potřebuje znát.
Přečíst
Jak přistupovat k psaní odborného textu
26. 4. 2022
S psaním odborných textů se většina z nás setkala během studií. Tvorba odborného textu má na rozdíl od blogových či PR článků jistá pravidla, která je nutná respektovat. Přestože je prací copywritera zaujmout a někdy i šokovat, tak v případě odborných textů jsou invence spíše na škodu.
Přečíst
Jak na děkovací stránku
20. 9. 2021
Originalita světu vládne. Nebo alespoň děkovacím stránkám. Lze je pojmout originálně, vytěžit z nich maximum a přilákat pomocí nich nové zákazníky. Že nevíte, jak na to? Přečtěte si náš článek.
Přečíst
Jak stanovit cenu produktů
14. 9. 2021
U volby správné cenové kategorie a konečné ceny produktu může stát hned několik faktorů. Pojďte se s námi podívat na několik možností, kterými můžete začít.
Přečíst
Proč se vyvarovat duplicitnímu obsahu
7. 9. 2021
Vyhledávače si potrpí na originální obsah, naopak ten duplicitní řadí mezi nejhorší faktory. Pojďte se s námi podrobněji podívat na to, proč se vyplatí investovat do originálního obsahu.
Přečíst
Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 3. díl
19. 8. 2021
Tentokrát tu máme poslední díl našeho krátkého seriálu o firemním blogu. Na závěr se podíváme podrobněji na tvorbu obsahu a řekneme si něco o analýze klíčových slov.
Přečíst
Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 2. díl
19. 8. 2021
Je tu další část seriálu o budování úspěšného firemního blogu. Tentokrát se podíváme na vizuální podobu a řekneme si něco k obsahu. Pojďme na to.
Přečíst
Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 1. díl
19. 8. 2021
Blogy jako součást firemní stránky jsou čím dál tím oblíbenější. Pomáhají s komunikací s uživateli a plní web smysluplným obsahem. Pojďte se s námi podívat na několik tipů, jak založit a vést úspěšný firemní blog.
Přečíst
UX copywriting
18. 8. 2021
Nevíte, co je UX copywriting? Nevadí. Pojďte se s námi podívat na jeho definici a využití v praxi, na to, co vlastně dělá UX copywriter a jaká je souvislost s designem a psychologií.
Přečíst
Jak stáhnout fakturu ze Skliku
6. 8. 2021
Potřebujete stáhnout fakturu ze Skliku a nevíte, jak na to? Náš návod vám s tím pomůže.
Přečíst
404 aneb kde je chyba?
6. 8. 2021
Nenalezeno. Stránka chybí. Nic jsme pro vás nenašli. Chybová stránka 404 může mít nejrůznější podoby. Někteří si s ní poradili lépe, originálně, jiní ji naopak neřeší. Podívejme se podrobněji, co to chyba 404 je a jak by měla být na webu ideálně řešena.
Přečíst
Psychologie barev v on-line marketingu
28. 7. 2021
Psychologie barev je samostatným vědním oborem, který našel své uplatnění v oblasti on-line marketingu. Je výrazným prvkem při tvorbě vizuální stránky brandu. Pojďte se s námi podívat na jednotlivé barvy pečlivěji.
Přečíst
Moderní copywriting a nejčastější chyby copywriterů
27. 7. 2021
Moderní doba přinesla spolu s internetem, který je v našich končinách dostupný téměř pro každého, také celou řadu nových platforem pro copywritery a pisálky všeho druhu.
Přečíst
Podcast jako součást propagace
27. 7. 2021
Výhodou podcastů je možnost poslechnout si je kdykoli. Při řízení auta, při běhání, cvičení nebo u vaření. Tam, kde uživatelé nečtou, s nimi lze navázat kontakt prostřednictvím mluveného slova.
Přečíst
8 pravidel webové typografie
26. 7. 2021
Typografie je celým samostatným odvětvím. Pravidla pro webovou typografii vychází ze zásad pro běžné tiskoviny a lze je uplatnit napříč oběma obory. Podívejme se na ta podstatná.
Přečíst
10 znaků důvěryhodného a kvalitního internetového obchodu
26. 7. 2021
Aby bylo vaše podnikání na internetu úspěšné, potřebujete především kvalitní e-shop. S jeho realizací vám rádi pomůžeme. Teď se ale podívejme na několik znaků, které by měl kvalitní e-shop na první pohled splňovat.
Přečíst
Logo aneb jaké by mělo být?
26. 7. 2021
Logo nebo logotyp je zpravidla tím prvním, s čím se seznámíme v rámci nové značky či společnosti. Mělo by být výstižné, snadno čitelné a lehce zapamatovatelné.
Přečíst
Měření Facebook konverzí
16. 6. 2021
Abyste si byli jisti, že kampaň funguje a vy jste neproinvestovali peníze, které se vám nevrátí, měli byste mít přehled o množství konverzí.
Přečíst
SEO vs. PPC
14. 6. 2021
V momentě, kdy si přejete propagovat své podnikání, zlepšit návštěvnost webu, zvýšit zisky a mnoho dalšího, vyvstává nutně otázka, zda se vyplatí investovat spíše do PPC nebo do SEO.
Přečíst
Chatbot pro váš web
7. 6. 2021
Podívejte se s námi, co vše mohou chatboti vašemu podnikání nabídnout, kde jsou jejich slabá místa a v čem naopak vynikají.
Přečíst
Nástroje pro e-mail marketing
7. 6. 2021
E-mail marketing je způsobem propagace, kdy je využita databáze kontaktů. Rozesílána mohou být obchodní sdělení, aktuality na webu a další.
Přečíst
Analýza klíčových slov
4. 6. 2021
Práce s klíčovými slovy je důležitou součástí SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače.
Přečíst
Cookie lišta – je povinná?
4. 6. 2021
Musím mít na webu cookie lištu? To je otázka, která napadne nejednoho podnikatele, který se prezentuje skrze vlastní webové stránky.
Přečíst
Migrace webu
4. 6. 2021
Dříve nebo později můžete dojít do bodu, kdy budete chtít pro svůj web nový vzhled nebo ho budete chtít přesunout na novou doménu či zvolit jiný hosting.
Přečíst
Hodnota interního prolinkování webu
31. 5. 2021
Interní prolinkování webu je metoda, jak uživatele udržet na webu o něco déle, provést ho větším množstvím obsahu a dovést ho k dalším zajímavým tématům, stránkám a produktům, o které původně třeba ani neprojevil zájem, ale které ho mohou zaujmout.
Přečíst
Google keyword planner
28. 5. 2021
Google keyword planner je nástroj společnosti Googlu. Do češtiny je jeho název přeložen jako Plánovač klíčových slov.
Přečíst
Rozměry bannerů pro Google Ads a Sklik
28. 5. 2021
Ačkoli s bannery pracujeme pravidelně v rámci on-line marketingu, často se hodí mít po ruce přehled používaných formátů. Proto jsme ho sepsali také pro vás.
Přečíst
Co umí nový Google Analytics 4
26. 5. 2021
Na podzim roku 2020 byla spuštěna nová verze Google Analytics 4, zkráceně GA4. Software byl dříve známý pod názvem „App+Web“.
Přečíst
Hashtag vs. zmínka aneb jaký je mezi nimi rozdíl?
26. 5. 2021
Při práci se sociálními sítěmi se často setkáváme s pojmy hashtag a mentions neboli zmínka.
Přečíst
Originální copywriting
26. 4. 2021
Originalita a ještě jednou originalita. Copywriting je o reklamě. Než se pustíte do budování textové stránky reklamy, měli byste si o daném projektu zjistit co možná nejvíce.
Přečíst
Facebook reklama – zacíleno na konverze
21. 4. 2021
Reklama, vedoucí k vysokému počtu konverzí. Že by sen? U Facebooku realita. Sociální síť svým uživatelům nabízí nástroj, který jim pomůže s optimalizací konverzního poměru.
Přečíst
Tag a jeho využití v rámci SEO
16. 4. 2021
Tagy, česky štítky, jsou hojně využívanými prvky v rámci navigace a budování SEO na webových stránkách, v e-shopech a především v rámci blogů.
Přečíst
Výsledky roční spolupráce se společností Švec beton
14. 4. 2021
Se společností Švec beton s.r.o. jsme navázali spolupráci před rokem v únoru 2020. Od té doby zajišťujeme SEO webových stránek.
Přečíst
Rozdíl mezi vyhledávací a obsahovou sítí
13. 4. 2021
Reklamy ve vyhledávací síti se zobrazují uživatelům na základě toho, co hledají. Obsahová síť se zobrazuje nezávisle na aktivitě uživatelů.
Přečíst
Google Search Console
30. 3. 2021
Google Search Console je nástroj společnosti Google, který vám zobrazí statistiky výkonu vaší webové stránky.
Přečíst
Heuréka.cz - Ověřeno zákazníky
24. 3. 2021
Aby měl váš e-shop úspěch, zákazníci ve vás měli důvěru a rádi se k vám vraceli, můžete ho podpořit certifikátem Ověřeno zákazníky na zbožovém vyhledávači Heuréka.cz.
Přečíst
Discovery kampaně
16. 3. 2021
Discovery kampaně byly spuštěny jako novinka roku 2020 společností Google, která tak rozšířila své portfolio nástrojů pro on-line marketing.
Přečíst
E-mail marketing a přihlašovací formulář
12. 3. 2021
Skvělou podporou, pro e-mail marketing a budování vlastních adresářů pro rozesílání newsletteru, je vhodně umístěný přihlašovací formulář.
Přečíst
Přehled srovnávačů zboží
4. 3. 2021
Díky vysoké návštěvnosti (na srovnávače zboží se podívá každý den až několik milionů uživatelů), jsou srovnávače zboží vhodným marketingovým tahem.
Přečíst
PPC kampaň pro e-shop zaměřený na homeopatii a autopatii
23. 2. 2021
V době, kdy tento e-shop začínal, byl podpořen PPC kampaní, kterou si vedl sám klient.
Přečíst
Jak přidat správce na Facebook
11. 2. 2021
Spravujete firemní stránku a chcete přidat nového správce? Potřebujete nasdílet přístup k profilu agentuře? Není to nic složitého, pusťte se hned do toho.
Přečíst
Microsoft Clarity – nový analytický nástroj
15. 1. 2021
Dnešní internetová doba je založena na měření. Kolik lidí na můj web přijde, jak dlouho se tam zdrží a proč vlastně přišli.
Přečíst
PPC kampaň při 4,46 % PNO
2. 12. 2020
Klient nás nejprve oslovil s požadavkem na nový pronájem e-shopu a v lednu roku 2020 jsme e-shop spustili.
Přečíst
Jak se nám podařilo díky SEO zvýšit návštěvnost webových stránek
20. 10. 2020
S panem Radkem Damborem jsme začali spolupracovat v rámci SEO v lednu 2018. Přáním klienta bylo zvýšení návštěvnosti webu a vzhledem k oboru také cílení na sezónu.
Přečíst
Jak se nám díky SEO podařilo zvýšit průměrnou míru prokliku
30. 9. 2020
Naše spolupráce s Michalem Kadaňkou z KADAŇKA stav s.r.o. započala v únoru 2018 a vzhledem ke spokojenosti klienta pokračuje už třetím rokem.
Přečíst
Jak jsme díky SEO navýšili tržby e-shopu o 44 %
24. 9. 2020
S panem Širokým ze společnosti LIGNOTRADE spol.s.r.o. jsme se domluvili na spolupráci v oblasti SEO v říjnu 2017...
Přečíst
Jsme ověřenou agenturou Sklik
28. 8. 2020
Splňujeme všechny podmínky a získali jsme od Seznamu označení 'Ověřená agentura'.
Přečíst
Dvoufázové ověření: proč a jak ho nastavit
20. 8. 2020
Chcete lépe zabezpečit své účty? Zabránit jejich napadení a zneužití?
Přečíst
Jak stáhnout fakturu z Google Ads
3. 8. 2020
Využíváte placenou reklamu na Google? Potřebujete oficiální doklady za tyto služby pro účetní? Poradíme vám, kde v účtu faktury hledat a stahovat.
Přečíst
5 důvodů, proč jsou online recenze důležité
30. 7. 2020
Růst e-commerce je velmi výrazný (v Česku je odhadem zhruba 46 tis. e-shopů) a kdo chce uspět, musí držet krok (nebo nejlépe být o krok napřed). S tímto trendem se pojí i další marketingové činnosti, které je potřeba neopomínat a přidělit jim dostatečnou váhu při volbě strategie.
Přečíst
Jak dobít kredit na Google Ads
30. 6. 2020
Využíváte placenou reklamu na Google a potřebuje dobít kredit? Pro ty, kteří s Google Ads teprve začínají, nebo dlouho nepracovali, jsme sepsali jednoduchý návod, jak si s dobitím kreditu velmi snadno poradit.
Přečíst
Když DĚKUJI nestačí: 3 tipy na děkovací stránku
20. 6. 2020
Objednávka odeslána. Tečka. Tak přesně takto vypadá poměrně velká část děkovacích stránek českých e-shopů. Jak jste na tom vy?
Přečíst
Jak nasdílet Google Tag Manager
16. 6. 2020
Google Tag Manager umožňuje vkládat na web různé měřící kódy bez zásahu programátora.
Přečíst
Jak nasdílet Google Merchant Centre
16. 6. 2020
Účet Google Merchant Centre slouží k nahrání produktových dat z e-shopu. Ověřuje a zpracovává XML feed a díky tomu umožňuje spuštění kampaní Google nákupy a dynamického remarketingu.
Přečíst
Jak nasdílet Zboží.cz
11. 6. 2020
Přihlaste se na https://www.sklik.cz/ pomocí seznam účtu, pod kterým máte Sklik/Zboží.cz vedený....
Přečíst
Správa PPC: Jak to u nás funguje
11. 6. 2020
Chtěli byste své podnikání posunout o krok dál? Zviditelnit se, šířit povědomí o vaší značce, zboží či službách a získat nové zákazníky?
Přečíst
Jsme certifikovaný partner Google
10. 6. 2020
Tvoříme výdělečné e-shopy a úspěšné webové prezentace. Spuštěním webu či e-shopu ale naše práce nekončí, protože klientům pomáháme i s on-line marketingem.
Přečíst
Jak dobít kredit na Sklik
3. 6. 2020
Využíváte placenou reklamu na Seznamu, Zboží.cz, nebo plnou verzi profilu na Firmy.cz a Mapy.cz neboli Seznam naplno? V tom případě se vás týká dobíjení kreditu do tzv. Peněženky, kterou má k dispozici každý účet na Seznamu.
Přečíst
Heuréka spouští automatické dobíjení kreditu
1. 6. 2020
Využíváte Heuréku k prodeji svého zboží? Pokud ano, jistě si hlídáte (nebo máte někoho, kdo vám vše hlídá - třeba my) průběžně stav kreditu, aby nedocházelo k výpadkům a pozastavení inzerce.
Přečíst
Jak nasdílet účet Google Analytics
29. 5. 2020
Google Analytics je pro každý web či e-shop základním a důležitým přehledem všech metrik. Nabízí kompletní přehled o výkonu, a je tak velmi důležité tyto údaje sledovat a umět se v nich dobře orientovat.
Přečíst
E-shop a EET
27. 5. 2020
Provozujete, nebo plánujete otevřít internetový obchod? Pak byste měli vědět, jaké povinnosti týkající se elektronické evidence tržeb jsou pro vás aktuální.
Přečíst
10 tipů, jak správně vybrat doménu
27. 5. 2020
Doména a tedy její pojmenování je v mnoha případech prvním styčným bodem s potenciálním zákazníkem. A i proto je tak důležité nepodcenit správný výběr názvu, který vás bude dále provázet vašim podnikáním.
Přečíst
Google nákupy zdarma a pro všechny
26. 5. 2020
Google uvolnil možnost zdarma propagovat produkty v rámci své služby Google Shopping.
Přečíst
Uvažujete o prodeji po internetu? S námi je to jednoduché
23. 5. 2020
Uvažujete o prodeji svých produktů po internetu? S námi je to hračka, protože máme řešení přímo pro začínající internetové obchody.
Přečíst
Import dat do e-shopu
22. 5. 2020
Máte velké množství produktů a ruční vkládání do e-shopu by bylo velmi náročné? Ušetříme Vám čas pomocí hromadného importu.
Přečíst
Jak přejít na naši platformu e-shopu
21. 5. 2020
Změna systému e-shopu se může zdát jako náročný proces, ale společnými silami to zvládneme.
Přečíst
Sklik přechází na nový konverzní kód
12. 5. 2020
Od 1. 6. 2020 Sklik ruší měření stávajících konverzních kódů a funkční budou pouze kódy nové, které je potřeba na web nasadit.
Přečíst
Google automaticky označil firemní zápisy – stav: dočasně uzavřeno
4. 5. 2020
Patříte mezi ty šťastné, kterých se netýkají vládní nařízení ohledně pandemie COVID19, a vaše pobočka může mít momentálně otevřeno? Zpozorněte! Co nezakázala vláda, to totiž v on-line světě zakázal Google.
Přečíst
10 tipů, jak může váš e-shop přežít koronavirovou krizi (a ještě na ní vydělat)
26. 4. 2020
Ačkoliv opatření zavedená v boji proti současné epidemii koronaviru zasáhla všechny oblasti podnikání, vy, jakožto majitel e-shopu, můžete vydechnout a poté se zase hluboce nadechnout.
Přečíst
Koronavirus a on-line prodej: objevte jeho kouzlo
19. 4. 2020
Mnoho kamenných prodejen bylo nuceno uzavřít své provozy kvůli nouzovému stavu a vyhlášení karantény, která má všechny ochránit od nákazy novým typem koronaviru. Majitelé obchodů se tak dostali do slepé uličky a byli nuceni přizpůsobit model podnikání nastalé situaci.
Přečíst
Jak nasdílet účet Google Ads
27. 3. 2020
Chcete, abychom se vám starali o placenou reklamu na Google a máte již založený účet Google Ads?
Tento jednoduchý postup vám umožní nasdílet nám váš účet.
Přečíst
Jak nasdílet účet Sklik
27. 3. 2020
Chcete, abychom se vám starali o placenou reklamu na Seznam.cz a máte již založený účet Sklik? Tento postup vám umožní nasdílet nám váš účet.
Přečíst
Smart kampaně aneb inteligentní on-line reklama v Google
5. 3. 2020
Smart kampaně v Google jsou už nějakou dobu na světě. Pojďme se na ně podívat zblízka a vysvětlit si, jak fungují, komu a kdy se vyplatí a vyhodnotit jejich dosavadní úspěchy.
Přečíst
Záhadný remarketing: tiše pronásleduje a skvěle prodává
18. 2. 2020
Pronásleduje vás reklama doslova na každém kroku? Zajímá vás, jak je to možné? Co nebo kdo za tím vším stojí?
Přečíst
Sloupec průměrná pozice v Google Ads už nehledejte - proč?
11. 10. 2019
Zmizel vám v Google Ads i pravidelném měsíčním reportu sloupec Průměrná pozice? Neztrácejte dál čas hledáním. Google v září 2019 tuto metriku ze systému odstranil.
Přečíst
HTTPS už dál neodkládejte, nevyplatí se to
10. 1. 2019
O zabezpečení webu protokolem HTTPS jste už jistě slyšeli. Jelikož nejde o nic nového a mluví se o tom už nějaký ten čas, možná jste převod na HTTPS už stihli zajistit.
Přečíst