PPC správa kampaní

PPC neboli platba za kliknutí je druh internetové reklamy, jež se svou efektivitou řadí mezi jednu z nejúspěšnějších propagačních metod.

Za úspěchem celé kampaně stojí především vhodně zvolená strategie a efektivní rozložení investovaných prostředků. PPC kampaň je pro inzerenta přínosná tehdy, když příjmy plynoucí z působení kampaně jsou vyšší než vynaložené náklady. Hlavním cílem je zvýšení návštěvnosti a rentability webu.

Jak PPC funguje?

Princip PPC inzerce spočívá ve vytvoření reklamního inzerátu s vhodně zakomponovanými klíčovými slovy a jeho následné umístění na některý z PPC systémů. Nejznámějšími systémy jsou Sklik, Google AdWords a Facebook Ads atp. Výhodou je, že neplatíte za umístění reklamy na internet, ale pouze za prokliky, které přivedou zájemce na váš web či e-shop. Za každé kliknutí vám bude odečten kredit z dobité částky, jejíž výši si sami stanovíte.

Rádi s vámi probereme rozsah PPC reklamy, abyste měli představu o nákladech v porovnání s výsledky kampaní.

Jak probíhá správa PPC kampaní?

Jak vypadá PPC reklama:

  • Vyhledávací síť

Google i Seznam zobrazuje placené pozice nad (a někdy i pod) výsledky vyhledávání - viz obrázek níže. Tyto placené pozice jsou textové reklamní inzeráty, které tématicky odpovídají hledanému dotazu. Cenu za proklik a pozici vašeho inzerátu ovlivňují nejen parametry reklamy, ale také obsah webové stránky, na kterou inzerát odkazuje.

  • Obsahová síť

Inzeráty se mohou zobrazovat také v tzv. obsahové síti. V tomto případě jde nejen o textové, ale i grafické reklamy. Obsahová síť zahrnuje všechny služby Google, např. YouTube, Gmail, aplikace od Google a také miliony partnerských webů, které umožňují zobrazit Google reklamy (např. Bazos.cz aj.). Obsahová síť Seznamu zahrnuje více než 3000 webů a patří mezi ně nejčtenější stránky na českém internetu, např. Novinky.cz, ProŽeny.cz, Sport.cz, Super.cz a další. Inzeráty v obsahové síti mají obrovský zásah na Internetu, hodí se tak zejména pro brandové kampaně, budování povědomí o značce apod. Ukázka zobrazení bannerů na partnerském webu:

  • Srovnávače zboží

Co jsou to srovnávače zboží? Ve srovnávačích je možné porovnávat nabídky různých e-shopů. Mezi nejznámější patří např. Zboží.cz, Google Nákupy, Glami.cz, Heureka.cz. Do srovnávačů se předávají informace o produktech e-shopu pomocí XML feedu. Vaše produkty se poté zobrazují při porovnávání nabídek od dalších e-shopů, viz obrázek níže:

5 důvodů, proč využít PPC reklamu

  • přesné cílení reklamy
  • výhodná cena
  • flexibilita
  • efektivita
  • snadná měřitelnost výsledků

Pomůžeme vám se založením a kompletní správou PPC kampaní. Díky našim zkušenostem v oblasti online marketingu zajistíme, že kampaň bude úspěšná a vaše peníze nepřijdou nazmar.

Rádi s vámi probereme možná řešení.

Ozvěte se nám