Návody

Proč nepřejmenovávat produkty, kategorie či podstránky na webu/e-shopu

Nejde jen o slova. Na pozadí je skrytá složitě provázaná struktura, která se změnou slov v názvech může funkčně poškodit. Co musíte vědět?

Přečíst článek

Jak správně pojmenovat produkty v e-shopu?

Existují pravidla pro psaní názvů produktů v e-shopu? Jak produkty pojmenovat, aby to fungovalo?

Přečíst článek

Jak na kategorie zboží v e-shopu

Bojíte se, že ve vašich produktových kategoriích zákazník zabloudí? Přečtěte si, jak docílit logické a přehledné struktury e-shopu.

Přečíst článek

Jak by měla vypadat produktová fotka v e-shopu

Pro firmu je určitě nepříjemné řešit reklamace způsobené tím, že produkt vypadá ve skutečnosti jinak než na fotce v e-shopu. A ani zákazník nechce kupovat zajíce v pytli. Obojího se dá velmi dobře vyvarovat správnými produktovými obrázky.

Přečíst článek

Jak by měla vypadat „landing page“?

Vstupní stránka neboli „landing page“. K čemu slouží a jak by měla vypadat webová stránka, na které „přistávají“ potenciální klienti po kliknutí na reklamu?

Přečíst článek

Jak nastavit dvoufázové ověření na Facebook

Ať už využíváte Facebook k osobním či firemním účelům, nepodceňujte nikdy jeho zabezpečení. Dvoufázové ověření zachrání často účet před napadením a vám tak spoustu času, nervů nebo i peněz.

Přečíst článek

Jak nastavit automatické zasílání faktur z Google Ads

Máte spuštěné reklamy na Google? Nastavte si automatické zasílání faktur na e-mail a ušetřete si čas s přihlašováním do účtu.

Přečíst článek

Jak stáhnout fakturu z Skliku

Potřebujete stáhnout fakturu ze Skliku a nevíte, jak na to? Náš návod vám s tím pomůže.

Přečíst článek

Jak přidat správce na Facebook

Spravujete firemní stránku a chcete přidat nového správce? Potřebujete nasdílet přístup k profilu agentuře? Není to nic složitého, pusťte se hned do toho.

Přečíst článek

Jak stáhnout fakturu z Google Ads

Využíváte placenou reklamu na Google? Potřebujete oficiální doklady za tyto služby pro účetní? Poradíme vám, kde v účtu faktury hledat a stahovat.

Přečíst článek

Jak dobít kredit na Google Ads

Využíváte placenou reklamu na Google a potřebuje dobít kredit? Pro ty, kteří s Google Ads teprve začínají, nebo dlouho nepracovali, jsme sepsali jednoduchý návod, jak si s dobitím kreditu velmi snadno poradit.

Přečíst článek

Jak nasdílet Google Tag Manager

Google Tag Manager umožňuje vkládat na web různé měřící kódy bez zásahu programátora.

Přečíst článek

Jak nasdílet Google Merchant Centre

Účet Google Merchant Centre slouží k nahrání produktových dat z e-shopu. Ověřuje a zpracovává XML feed a díky tomu umožňuje spuštění kampaní Google nákupy a dynamického remarketingu.

Přečíst článek

Jak nasdílet Zboží.cz

Přihlaste se na https://www.sklik.cz/ pomocí seznam účtu, pod kterým máte Sklik/Zboží.cz vedený....

Přečíst článek

Jak dobít kredit na Sklik

Využíváte placenou reklamu na Seznamu, Zboží.cz, nebo plnou verzi profilu na Firmy.cz a Mapy.cz neboli Seznam naplno? V tom případě se vás týká dobíjení kreditu do tzv. Peněženky, kterou má k dispozici každý účet na Seznamu.

Přečíst článek

Jak nasdílet účet Google Analytics

Google Analytics je pro každý web či e-shop základním a důležitým přehledem všech metrik. Nabízí kompletní přehled o výkonu, a je tak velmi důležité tyto údaje sledovat a umět se v nich dobře orientovat.

Přečíst článek

Jak nasdílet účet Google Ads

Chcete, abychom se vám starali o placenou reklamu na Google a máte již založený účet Google Ads? Tento jednoduchý postup vám umožní nasdílet nám váš účet.

Přečíst článek

Jak nasdílet účet Sklik

Chcete, abychom se vám starali o placenou reklamu na Seznam.cz a máte již založený účet Sklik? Tento postup vám umožní nasdílet nám váš účet.

Přečíst článek