Co jsou to srovnávače zboží?
Srovnávače zboží, někdy též vyhledávače zboží, jsou servery shromažďující informace o produktech od spolupracujících e-shopů. Díky informacím o produktech, cenách, možnostech dopravy atd., umožňují návštěvníkům porovnávat nabídku zboží mezi e-shopy.
Srovnávače zboží jsou zpravidla placené. Fungují na principu PPC (Pay Per Click - Plať za klik), kdy platíte za každého přivedeného návštěvníka na váš e-shop. Dále je možné zvyšovat (biddovat) cenu prokliků u jednotlivých produktů tak, abyste přeskočili konkurenci.
Výhody srovnávačů
Pro řadu e-shopů jsou srovnávače zboží vynikajícím zdrojem návštěvnosti. Lidé, kteří na e-shop přichází ze srovnávačů zboží, mají lepší konverzní poměr - tedy častěji nakoupí, protože pokud si porovnávají nabídky e-shopů, jsou v nákupní fázi, již mají tzv. vytaženou peněženku.
Srovnávače zboží jsou u návštěvníků v oblibě ze dvou hlavních důvodů:
- Prvním důvodem je možnost porovnání cen zboží, a to i v kombinaci s cenou dopravy, dostupností atd.
- Druhým důvodem je možnost ověření kvality e-shopu, kdy jsou recenze od dřívějších zákazníků důležitým signálem důvěry.
Nejpoužívanější srovnávače zboží
Jak vám můžeme pomoci?
- Našim klientům spravujeme kampaně ve srovnávačích - zvyšujeme tržby, snižujeme náklady, zvyšujeme počet návštěníků e-shopu.
- Biddujeme = nastavujeme ceny za proklik, abyste měli co nejvíce návštěníků, ale hlídáme poměr nákladů a příjmů.
- Párujeme produkty na nabídku dalších e-shopů, jelikož ne vždy se podaří automatizovaně propojit odpovídající produkty z různých e-shopů.
- Hlídáme kredit, jelikož bez něj se vaše produkty ve srovnávačích přestanou zobrazovat.
- A mnoho dalších drobností, aby vám investované peníze přinesly co největší užitek.
Rádi vám ukážeme možnosti propagace ve srovnávačích.
Podívejte se na nejčastější dotazy, na které se nás ptáte.
Klienti nás hledají pod těmito klíčovými slovy:
Srovnávače cen zboží, Heureka srovnání cen, Srovnání zboží registrace, Zbožový vyhledávač, Marketing zbožové vyhledávače