Srovnávače zboží

Co jsou to srovnávače zboží?

Srovnávače zboží, někdy též vyhledávače zboží, jsou servery shromažďující informace o produktech od spolupracujících e-shopů. Díky informacím o produktech, cenách, možnostech dopravy atd., umožňují návštěvníkům porovnávat nabídku zboží mezi e-shopy.

Srovnávače zboží jsou zpravidla placené. Fungují na principu PPC (Pay Per Click - Plať za klik), kdy platíte za každého přivedeného návštěvníka na váš e-shop. Dále je možné zvyšovat (biddovat) cenu prokliků u jednotlivých produktů tak, abyste přeskočili konkurenci.

Výhody srovnávačů

Pro řadu e-shopů jsou srovnávače zboží vynikajícím zdrojem návštěvnosti. Lidé, kteří na e-shop přichází ze srovnávačů zboží, mají lepší konverzní poměr - tedy častěji nakoupí, protože pokud si porovnávají nabídky e-shopů, jsou v nákupní fázi, již mají tzv. vytaženou peněženku.

Srovnávače zboží jsou u návštěvníků v oblibě ze dvou hlavních důvodů:

  1. Prvním důvodem je možnost porovnání cen zboží, a to i v kombinaci s cenou dopravy, dostupností atd.
  2. Druhým důvodem je možnost ověření kvality e-shopu, kdy jsou recenze od dřívějších zákazníků důležitým signálem důvěry.

Nejpoužívanější srovnávače zboží

Jak vám můžeme pomoci?

  • Našim klientům spravujeme kampaně ve srovnávačích - zvyšujeme tržby, snižujeme náklady, zvyšujeme počet návštěníků e-shopu.
  • Biddujeme = nastavujeme ceny za proklik, abyste měli co nejvíce návštěníků, ale hlídáme poměr nákladů a příjmů.
  • Párujeme produkty na nabídku dalších e-shopů, jelikož ne vždy se podaří automatizovaně propojit odpovídající produkty z různých e-shopů.
  • Hlídáme kredit, jelikož bez něj se vaše produkty ve srovnávačích přestanou zobrazovat.
  • A mnoho dalších drobností, aby vám investované peníze přinesly co největší užitek.

Rádi vám ukážeme možnosti propagace ve srovnávačích.

Ozvěte se nám