Články

Jaký vliv má předplatné společnosti Meta na reklamy a inzerenty?

Placený Facebook? To jsme asi všichni někdy v poslední době zaslechli. Jak to tedy je?

Přečíst článek

Také jste se již setkali s podvodnými zprávami v Messengeru?

V poslední době se objevuje stále více podvodných zpráv (tzv. phishingové zprávy), které se tváří jako oficiální zprávy od Facebooku. Jak je rozpoznat?

Přečíst článek

Jak na profesionální podpis v e-mailu?

Podpis v e-mailu je často podceňovaným prvkem, ale ve skutečnosti hraje klíčovou roli v každodenní komunikaci firmy.

Přečíst článek

Neproklikávají vám PPC zaměstnanci?

Investujete peníze do PPC reklamy? Investujte i pár minut času a informujte o tom ostatní ve firmě.

Přečíst článek

Máte vlastní databázi kontaktů? Začněte využívat e-mail marketing na 100 %

Vaše databáze kontaktů představuje pokladnici příležitostí, která může pomoci vašemu webu/e-shopu dosáhnout zcela nových výšek.

Přečíst článek

Jak funguje PPC reklama?

Tento model reklamy je velmi účinný a dokáže na váš web přivést uživatelů, případně je dovést k jiné konverzi. Než se ale pustíme do PPC reklam naplno, je dobré vědět, jak fungují. Jedině tak dokážeme využít jejich potenciál.

Přečíst článek

TOP 9 nejčastějších webových aplikací

Na internetu přibývá webových aplikacích, které uživatelům, ale i správcům webu, značně zjednodušují práci a život. Umí zarezervovat dovolenou nebo najít správný produkt podle preferencí klienta. Některé z těchto nejčastějších webových aplikací by mohly obohatit i váš projekt.

Přečíst článek

8 tipů pro přípravu úspěšného PPC banneru

Špatně navržený reklamní banner vám může způsobit více škody než užitku. Na co se při jeho tvorbě nejvíce soustředit, aby splnil vytyčené cíle? Poradíme vám.

Přečíst článek

5 tipů, jak optimalizovat web pro vyhledávače

Jak na navýšení návštěvnosti vašeho webu? Optimalizujte web pro vyhledávače. Díky těmto pěti tipům vás potenciální zákazníci najdou daleko snadněji. Rádi vám se vším poradíme a zajistíme vše potřebné.

Přečíst článek

Technické specifikace pro videoreklamu na Seznamu

Jestliže chcete zviditelnit váš produkt, videoreklama na Seznamu je jednou z nejlepších možností. Díky své audiovizuální podobě ji diváci nepřehlédnou, zapamatují si ji a lépe se jim dostane pod kůži.

Přečíst článek

5 tipů, jak využít Instagram pro neplacenou reklamu

Ačkoliv je Instagram primárně sociální síť, plno firem i jednotlivců ho využívá jako vynikající prostředek pro propagaci a reklamu. Tu lze dělat několika způsoby a my vám řekneme ty nejlepší, které jsou navíc zdarma.

Přečíst článek

3 tipy pro výběr webhostingu

Při tvorbě webové stránky je zásadní vybrat vhodnou webhostingovou společnost. Ta bude mít největší vliv na stabilitu a celkovou kvalitu vašich webových stránek, která je pro úspěch projektu klíčová.

Přečíst článek

Indexace webové stránky

Indexace webové stránky neboli její načtení do databáze vyhledávačů je důležitou součástí SEO, bez kterého se neobejde žádný úspěšný online marketing.

Přečíst článek

Co by měl obsahovat popis produktu

Popis produktu je často pomyslný jazýček na váhách. O úspěšnosti prodeje rozhodují zdánlivé maličkosti, které ze svého pohledu vůbec nevnímáte, protože svůj produkt dobře znáte. Vžijte se do role potenciálního zákazníka a dejte mu odpovědi na otázky, které potřebuje znát.

Přečíst článek

Jak přistupovat k psaní odborného textu

S psaním odborných textů se většina z nás setkala během studií. Tvorba odborného textu má na rozdíl od blogových či PR článků jistá pravidla, která je nutná respektovat. Přestože je prací copywritera zaujmout a někdy i šokovat, tak v případě odborných textů jsou invence spíše na škodu.

Přečíst článek

Jak na děkovací stránku

Originalita světu vládne. Nebo alespoň děkovacím stránkám. Lze je pojmout originálně, vytěžit z nich maximum a přilákat pomocí nich nové zákazníky. Že nevíte, jak na to? Přečtěte si náš článek.

Přečíst článek

Jak stanovit cenu produktů

U volby správné cenové kategorie a konečné ceny produktu může stát hned několik faktorů. Pojďte se s námi podívat na několik možností, kterými můžete začít.

Přečíst článek

Proč se vyvarovat duplicitnímu obsahu

Vyhledávače si potrpí na originální obsah, naopak ten duplicitní řadí mezi nejhorší faktory. Pojďte se s námi podrobněji podívat na to, proč se vyplatí investovat do originálního obsahu.

Přečíst článek

Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 2. díl

Je tu další část seriálu o budování úspěšného firemního blogu. Tentokrát se podíváme na vizuální podobu a řekneme si něco k obsahu. Pojďme na to.

Přečíst článek

Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 3. díl

Tentokrát tu máme poslední díl našeho krátkého seriálu o firemním blogu. Na závěr se podíváme podrobněji na tvorbu obsahu a řekneme si něco o analýze klíčových slov.

Přečíst článek

Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 1. díl

Blogy jako součást firemní stránky jsou čím dál tím oblíbenější. Pomáhají s komunikací s uživateli a plní web smysluplným obsahem. Pojďte se s námi podívat na několik tipů, jak založit a vést úspěšný firemní blog.

Přečíst článek

UX copywriting

Nevíte, co je UX copywriting? Nevadí. Pojďte se s námi podívat na jeho definici a využití v praxi, na to, co vlastně dělá UX copywriter a jaká je souvislost s designem a psychologií.

Přečíst článek

404 aneb kde je chyba?

Nenalezeno. Stránka chybí. Nic jsme pro vás nenašli. Chybová stránka 404 může mít nejrůznější podoby. Někteří si s ní poradili lépe, originálně, jiní ji naopak neřeší. Podívejme se podrobněji, co to chyba 404 je a jak by měla být na webu ideálně řešena.

Přečíst článek

Psychologie barev v on-line marketingu

Psychologie barev je samostatným vědním oborem, který našel své uplatnění v oblasti on-line marketingu. Je výrazným prvkem při tvorbě vizuální stránky brandu. Pojďte se s námi podívat na jednotlivé barvy pečlivěji.

Přečíst článek

Moderní copywriting a nejčastější chyby copywriterů

Moderní doba přinesla spolu s internetem, který je v našich končinách dostupný téměř pro každého, také celou řadu nových platforem pro copywritery a pisálky všeho druhu.

Přečíst článek

Podcast jako součást propagace

Výhodou podcastů je možnost poslechnout si je kdykoli. Při řízení auta, při běhání, cvičení nebo u vaření. Tam, kde uživatelé nečtou, s nimi lze navázat kontakt prostřednictvím mluveného slova.

Přečíst článek

8 pravidel webové typografie

Typografie je celým samostatným odvětvím. Pravidla pro webovou typografii vychází ze zásad pro běžné tiskoviny a lze je uplatnit napříč oběma obory. Podívejme se na ta podstatná.

Přečíst článek

10 znaků důvěryhodného a kvalitního internetového obchodu

Aby bylo vaše podnikání na internetu úspěšné, potřebujete především kvalitní e-shop. S jeho realizací vám rádi pomůžeme. Teď se ale podívejme na několik znaků, které by měl kvalitní e-shop na první pohled splňovat.

Přečíst článek

Logo aneb jaké by mělo být?

Logo nebo logotyp je zpravidla tím prvním, s čím se seznámíme v rámci nové značky či společnosti. Mělo by být výstižné, snadno čitelné a lehce zapamatovatelné.

Přečíst článek

Měření Facebook konverzí

Abyste si byli jisti, že kampaň funguje a vy jste neproinvestovali peníze, které se vám nevrátí, měli byste mít přehled o množství konverzí.

Přečíst článek

SEO vs. PPC

V momentě, kdy si přejete propagovat své podnikání, zlepšit návštěvnost webu, zvýšit zisky a mnoho dalšího, vyvstává nutně otázka, zda se vyplatí investovat spíše do PPC nebo do SEO.

Přečíst článek

Chatbot pro váš web

Podívejte se s námi, co vše mohou chatboti vašemu podnikání nabídnout, kde jsou jejich slabá místa a v čem naopak vynikají.

Přečíst článek

Nástroje pro e-mail marketing

E-mail marketing je způsobem propagace, kdy je využita databáze kontaktů. Rozesílána mohou být obchodní sdělení, aktuality na webu a další.

Přečíst článek

Analýza klíčových slov

Práce s klíčovými slovy je důležitou součástí SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače.

Přečíst článek

Cookie lišta – je povinná?

Musím mít na webu cookie lištu? To je otázka, která napadne nejednoho podnikatele, který se prezentuje skrze vlastní webové stránky.

Přečíst článek

Migrace webu

Dříve nebo později můžete dojít do bodu, kdy budete chtít pro svůj web nový vzhled nebo ho budete chtít přesunout na novou doménu či zvolit jiný hosting.

Přečíst článek

Hodnota interního prolinkování webu

Interní prolinkování webu je metoda, jak uživatele udržet na webu o něco déle, provést ho větším množstvím obsahu a dovést ho k dalším zajímavým tématům, stránkám a produktům, o které původně třeba ani neprojevil zájem, ale které ho mohou zaujmout.

Přečíst článek

Google keyword planner

Google keyword planner je nástroj společnosti Googlu. Do češtiny je jeho název přeložen jako Plánovač klíčových slov.

Přečíst článek

Rozměry bannerů pro Google Ads a Sklik

Ačkoli s bannery pracujeme pravidelně v rámci on-line marketingu, často se hodí mít po ruce přehled používaných formátů. Proto jsme ho sepsali také pro vás.

Přečíst článek

Co umí nový Google Analytics 4

Na podzim roku 2020 byla spuštěna nová verze Google Analytics 4, zkráceně GA4. Software byl dříve známý pod názvem „App+Web“.

Přečíst článek

Hashtag vs. zmínka aneb jaký je mezi nimi rozdíl?

Při práci se sociálními sítěmi se často setkáváme s pojmy hashtag a mentions neboli zmínka.

Přečíst článek

Originální copywriting

Originalita a ještě jednou originalita. Copywriting je o reklamě. Než se pustíte do budování textové stránky reklamy, měli byste si o daném projektu zjistit co možná nejvíce.

Přečíst článek

Facebook reklama – zacíleno na konverze

Reklama, vedoucí k vysokému počtu konverzí. Že by sen? U Facebooku realita. Sociální síť svým uživatelům nabízí nástroj, který jim pomůže s optimalizací konverzního poměru.

Přečíst článek

Tag a jeho využití v rámci SEO

Tagy, česky štítky, jsou hojně využívanými prvky v rámci navigace a budování SEO na webových stránkách, v e-shopech a především v rámci blogů.

Přečíst článek

Rozdíl mezi vyhledávací a obsahovou sítí

Reklamy ve vyhledávací síti se zobrazují uživatelům na základě toho, co hledají. Obsahová síť se zobrazuje nezávisle na aktivitě uživatelů.

Přečíst článek

Google Search Console

Google Search Console je nástroj společnosti Google, který vám zobrazí statistiky výkonu vaší webové stránky.

Přečíst článek

Heuréka.cz - Ověřeno zákazníky

Aby měl váš e-shop úspěch, zákazníci ve vás měli důvěru a rádi se k vám vraceli, můžete ho podpořit certifikátem Ověřeno zákazníky na zbožovém vyhledávači Heuréka.cz.

Přečíst článek

Discovery kampaně

Discovery kampaně byly spuštěny jako novinka roku 2020 společností Google, která tak rozšířila své portfolio nástrojů pro on-line marketing.

Přečíst článek

E-mail marketing a přihlašovací formulář

Skvělou podporou, pro e-mail marketing a budování vlastních adresářů pro rozesílání newsletteru, je vhodně umístěný přihlašovací formulář.

Přečíst článek

Přehled srovnávačů zboží

Díky vysoké návštěvnosti (na srovnávače zboží se podívá každý den až několik milionů uživatelů), jsou srovnávače zboží vhodným marketingovým tahem.

Přečíst článek

Microsoft Clarity – nový analytický nástroj

Dnešní internetová doba je založena na měření. Kolik lidí na můj web přijde, jak dlouho se tam zdrží a proč vlastně přišli.

Přečíst článek

Jsme ověřenou agenturou Sklik

Splňujeme všechny podmínky a získali jsme od Seznamu označení 'Ověřená agentura'.

Přečíst článek

Dvoufázové ověření: proč a jak ho nastavit

Chcete lépe zabezpečit své účty? Zabránit jejich napadení a zneužití?

Přečíst článek

5 důvodů, proč jsou online recenze důležité

Růst e-commerce je velmi výrazný (v Česku je odhadem zhruba 46 tis. e-shopů) a kdo chce uspět, musí držet krok (nebo nejlépe být o krok napřed). S tímto trendem se pojí i další marketingové činnosti, které je potřeba neopomínat a přidělit jim dostatečnou váhu při volbě strategie.

Přečíst článek

Když DĚKUJI nestačí: 3 tipy na děkovací stránku

Objednávka odeslána. Tečka. Tak přesně takto vypadá poměrně velká část děkovacích stránek českých e-shopů. Jak jste na tom vy?

Přečíst článek

Správa PPC: Jak to u nás funguje

Chtěli byste své podnikání posunout o krok dál? Zviditelnit se, šířit povědomí o vaší značce, zboží či službách a získat nové zákazníky?

Přečíst článek

Jsme certifikovaný partner Google

Tvoříme výdělečné e-shopy a úspěšné webové prezentace. Spuštěním webu či e-shopu ale naše práce nekončí, protože klientům pomáháme i s on-line marketingem.

Přečíst článek

Heuréka spouští automatické dobíjení kreditu

Využíváte Heuréku k prodeji svého zboží? Pokud ano, jistě si hlídáte (nebo máte někoho, kdo vám vše hlídá - třeba my) průběžně stav kreditu, aby nedocházelo k výpadkům a pozastavení inzerce.

Přečíst článek

10 tipů, jak správně vybrat doménu

Doména a tedy její pojmenování je v mnoha případech prvním styčným bodem s potenciálním zákazníkem. A i proto je tak důležité nepodcenit správný výběr názvu, který vás bude dále provázet vašim podnikáním.

Přečíst článek

Google nákupy zdarma a pro všechny

Google uvolnil možnost zdarma propagovat produkty v rámci své služby Google Shopping.

Přečíst článek

Sklik přechází na nový konverzní kód

Od 1. 6. 2020 Sklik ruší měření stávajících konverzních kódů a funkční budou pouze kódy nové, které je potřeba na web nasadit.

Přečíst článek

Google automaticky označil firemní zápisy – stav: dočasně uzavřeno

Patříte mezi ty šťastné, kterých se netýkají vládní nařízení ohledně pandemie COVID19, a vaše pobočka může mít momentálně otevřeno? Zpozorněte! Co nezakázala vláda, to totiž v on-line světě zakázal Google.

Přečíst článek

10 tipů, jak může váš e-shop přežít koronavirovou krizi (a ještě na ní vydělat)

Ačkoliv opatření zavedená v boji proti současné epidemii koronaviru zasáhla všechny oblasti podnikání, vy, jakožto majitel e-shopu, můžete vydechnout a poté se zase hluboce nadechnout.

Přečíst článek

Koronavirus a on-line prodej: objevte jeho kouzlo

Mnoho kamenných prodejen bylo nuceno uzavřít své provozy kvůli nouzovému stavu a vyhlášení karantény, která má všechny ochránit od nákazy novým typem koronaviru. Majitelé obchodů se tak dostali do slepé uličky a byli nuceni přizpůsobit model podnikání nastalé situaci.

Přečíst článek

Smart kampaně aneb inteligentní on-line reklama v Google

Smart kampaně v Google jsou už nějakou dobu na světě. Pojďme se na ně podívat zblízka a vysvětlit si, jak fungují, komu a kdy se vyplatí a vyhodnotit jejich dosavadní úspěchy.

Přečíst článek

Záhadný remarketing: tiše pronásleduje a skvěle prodává

Pronásleduje vás reklama doslova na každém kroku? Zajímá vás, jak je to možné? Co nebo kdo za tím vším stojí?

Přečíst článek

Sloupec průměrná pozice v Google Ads už nehledejte - proč?

Zmizel vám v Google Ads i pravidelném měsíčním reportu sloupec Průměrná pozice? Neztrácejte dál čas hledáním. Google v září 2019 tuto metriku ze systému odstranil.

Přečíst článek

HTTPS už dál neodkládejte, nevyplatí se to

O zabezpečení webu protokolem HTTPS jste už jistě slyšeli. Jelikož nejde o nic nového a mluví se o tom už nějaký ten čas, možná jste převod na HTTPS už stihli zajistit.

Přečíst článek