První pokusy o přesun obchodních center na internet

Obchodní centra začínají přemýšlet o vstupu do on-line. Nutí je k tomu současná situace a obavy z uzavření obchodů v prosinci, či opakování stejné situace po Novém roce.

Zatím vede stále dlouhá cesta k možnosti, kdy by si zákazník mohl on-line projít celé nákupní centrum, objednat si zboží z více obchodů a nechat si je doručit domů v jedné zásilce. Je možné, že do budoucna bude půjde trh tímto směrem, jedná se však o velice náročný proces.

Nově vzniká ve Freeport Fashion Outletu u Znojma služba Click and order. Prostřednictvím této služby mohou zákazníci objednat zboží on-line a vyzvednout u výdejního okénka.

Jedinečnou možnost virtuálního nakupování teď nabízí obchod Polo Ralph Lauren, kdy se zákazník spojí díky aplikaci Zoom, WhatsApp nebo FaceTime s prodejním asistentem, který je fyzicky obchodě a pomůže zákazníkovi s výběrem zboží, které je poté odesláno kurýrem.

Zdroj: zde