Velké světové firmy přestávají inzerovat na Google Ad

Google nyní prožívá velmi těžké období. Nepříjemnou situaci způsobil odliv inzerentů z řad velkých světových společností. Důvodem ukončení spolupráce bylo to, že se v mnoha případech inzerce zobrazovala u extremistických videí, jež se nachází na známém videoportálu YouTube, který spadá pod stejnou mateřskou společnost. Klientům se nelíbílo, že Google na inzerci vydělává u příspěvků propagujících terorismus a antisemitismus.

Philip Schindler, globální obchodní ředitel Googlu se již na svém blogu omluvil a přislíbil, že v inzertní politice společnosti dojde ke změnám, které zamezí vzniku podobných situací. Podle předběžných informací přišel Google kvůli odlivu inzerentů až o stovky milionů dolarů. Propadla se také hodnota akcií, u nichž poklesla tržní hodnota asi o dvě procenta, což znamená asi 11 miliard dolarů.

Zdroj: Zde.