Jak by měla vypadat „landing page“?

Co je vlastně „landing page“?

Je to webová stránka, na kterou se uživatel internetu dostane poté, co klikne na reklamu. Je to tedy úplně to první, co z vašeho webu vidí.

Když si představíte, že opravdu letíte na nějaké místo úplně poprvé, co si přejete? Chcete se po vystoupení z letadla ocitnout na nicneříkající poušti, která vám připomíná spoustu jiných, které jste už viděli, nebo si přejete vystoupit na skutečně zajímavém místě, kde máte chuť si to všechno pěkně prohlédnout a užít?

 

Jak má vstupní stránka působit a co je jejím cílem

A přesně tak to je. Vstupní stránka musí být zajímavá, oslovující, třeba i originální. Je to jako obálka knížky (a ta hraje při výběru v knihkupectví velmi stěžejní roli).

Ideální je, když nejde o domovskou stránku, ale o speciálně vytvořenou stránku, jejímž smyslem je získat zájem klienta, poptávku nebo rovnou objednávku. Z této stránky musí být hned jasné, co potenciálním klientům nabízíte a co mají udělat, aby to dostali.

 

Obsah landing page

To nejpodstatnější musí být v hlavním nadpisu a co se nevejde do něj, můžete rozvést v jedné větě těsně pod ním. Tyto dva řádky rozhodují o tom, zda uživatel bude číst dál, či odejde.

Pokud se uživatel rozhodne setrvat, je třeba mu nabídnout kvalitní informace, které mu s rozhodnutím pomohou (co nabízíte, co mu to přinese a proč je to tak skvělé), a nesmí chybět výzva k akci spojená s kontaktním formulářem a konverzním tlačítkem.

Určitě pomůže, když nový potenciální zákazník potká na „landing page“ různé případové studie a reference.

 

Grafika, styl

Nezapomeňte na grafickou podobu vstupní stránky. Nejen u jídla platí pravidlo, že vybíráme očima. Vizuálně upoutáme uživatele mnohem rychleji než pomocí textu a pěkná promyšlená grafika pomůže udržet návštěvníkovu pozornost.

A samozřejmě! I vstupní stránka by měla být ve stejném grafickém i jazykovém stylu jako vaše webové stránky i reklamy. Když udržíte stejný styl, bude vaše firma vzbuzovat kompaktní a jistý dojem. A to chcete.

 

Přáli byste si mít takovou vstupní stránku, na které chce každý „přistát“? Pomůžeme Vám.

 

Neváhejte nás kontaktovat


Publikováno: 7. 12. 2023
Mgr. Iva Kubalíková, PPC specialist