Mnoho lidí upřednostňuje nakupování v kamenných obchodech právě proto, že si produkty mohou osahat, vidí jejich reálné proporce, materiál, mají možnost si je vyzkoušet. Přiblížit se co nejvíce těmto klientům na e-shopu můžeme jedině pomocí dobře promyšlené a provedené produktové fotografie.Vůni a strukturu materiálu k zákazníkovi přes web těžko přeneseme. I proto musíme udělat maximum pro to, abychom zákazníkům produkt co nejlépe představili, byť jen na displeji.
Produkt vyfotíme z různých úhlů, zaměříme se i na detaily. Pokud jde o věc nestandardních rozměrů, vyplatí se vyfotit ji dohromady s jiným rozměrově známým předmětem, třeba jak ji někdo drží v ruce. Klient si sice může přečíst rozměry v popisku, ale lépe si to představí na základě fotky.Obecně se doporučuje dodržet jednotný styl fotek. Nevypadá úplně dobře, když některé produkty budete mít nafocené venku a jiné v ateliéru s bílým či černým pozadím.Pro e-shopy se nejvíce doporučují fotky s bílým pozadím, ideálně s průhledným pozadím ve formátu .png.
Zdálo by se, že je až zbytečné zmiňovat kvalitu fotek, ale není. Každý z vás už určitě potkal e-shop s rozmazanými fotkami, a právě kvůli tomu zakoupil nakonec stejný produkt jinde, kde si ho mohl na pěkných obrázcích detailně prohlédnout. Rozhodně ale není potřeba používat zbytečně obrovské fotky nejlepšího rozlišení, které vám zpomalí načítání stránek. Většinou si vystačíte se zmenšenými obrázky.
Říkáte si, že někdy by to chtělo víc? Že obyčejná fotka stačit nebude? Zkuste 360° fotky nebo rovnou videa, na kterých si může zákazník produkt „osahat“ skoro jako na živo.
Produkty vám sice nenafotíme, ale o vše ostatní kolem vašeho webu se rádi postaráme.
Neváhejte nás kontaktovat