Otázka: „Jak mi zajistíte TOP pozice na vybraná KW?“
Dosáhnout vždy a za každých okolností prvního místa ve vyhledávačích není dosažitelným cílem. SEO představuje dynamickou disciplínu a konkurence nepolevuje.
Primárním záměrem by mělo být usilovat o umístění alespoň na prvních stránkách vyhledávačů, tedy na pozicích 1 až 10. Dosáhnete toho, když váš web nabídne unikátní a užitečný obsah, který zaujme vyhledávače a získá si jejich pozitivní hodnocení. S tím Vám v rámci SEO pomůžeme.
Poměrně častá otázka. A přesně v tom spočívá kouzlo optimalizace. Najít nejvíce hledané, cílené, a naopak nejméně konkurenční slovo.
V rámci strategie SEO je často výhodné zaměřit se na klíčová slova s nižším objemem vyhledávání, avšak zároveň relevantními pro dané odvětví nebo produkt. I když tato klíčová slova nemusí mít tak velký zásah jako ty nejhledanější, mají své jedinečné výhody.
Koncentrováním se na méně hledaná klíčová slova můžete snížit konkurenci a získat lépe cílenou návštěvnost, což zvyšuje pravděpodobnost, že vaše webové stránky osloví lidi, kteří jsou skutečně v hledané tématice nebo produktu zajímáni. Navíc, tato klíčová slova mohou odrážet specifické dotazy uživatelů, což vám umožní lépe plnit jejich potřeby a přinášet relevantní informace. Pamatujte, že úspěch v SEO spočívá nejen ve velikosti návštěvnosti, ale také v kvalitním provozu, který může přinést konverze a loajální zákazníky.
Příklad: Klient prodává vestavěné skříně. Pouze ale v Brně a okolí. Je tedy nesmysl optimalizovat tohoto klienta na vestavěné skříně na celou republiku, protože on nemá zájem o poptávku z Aše. Pokud je spojení „vestavěné skříně Brno“ konkurenční můžeme zkusit například optimalizovat na klíčové slovo „skříně na míru Brno“, které téměř totožné.
SEO garance nebo garance pozic ve vyhledávání je jeden z největších mýtů, který se v oblasti SEO vyskytuje. Můžeme Vám slíbit, že vynaložíme maximální úsilí k tomu, abychom Vás dostali na co nejlepší pozice ve vyhledávání. Konkrétní pozice Vám ale garantovat nemůžeme, protože žádný SEO specialista nemá kontrolu nad výsledky vyhledávání. Ty jsou výhradně pod kontrolou vyhledávačů a jejich neustále se měnících algoritmů, které určují, na kterých pozicích ve výsledcích vyhledávání se stránky objeví. Tyto změny jsou často nepředvídatelné a mohou dramaticky ovlivnit umístění webu, i když byly dosud na významných pozicích.
Lidé často vyhledávají produkty a služby ve svém okolí, a pokud vaše firma cílí na konkrétní region nebo město, lokální SEO může být klíčem k úspěchu. Lokální SEO je klíčovým faktorem pro zařazení webu do místních výsledků vyhledávání na Google, které se prezentují spolu s mapou a jsou umístěné nad 1. organickou pozicí ve vyhledávači Google. Pravděpodobnost, že obyčejný uživatel si prohlédne a klikne na reklamu nebo lokální výsledek je vyšší, než je tomu u prvního organického výsledku.
Tato forma SEO se zaměřuje zejména na různé služby a podniky s místním charakterem, například:
K posílení celkové viditelnosti a návštěvnosti webových stránek je ideální spojení SEO a PPC.