Máte spuštěné reklamy na Google? Nastavte si automatické zasílání faktur na e-mail a zjednodušte si rutinní činnosti týkající se stahování faktur. Všechny vystavené faktury za reklamy vám budou chodit pravidelně na zadanou e-mailovou adresu a doklady pro účetní tak vyřídíte i bez přihlašování do účtu Google Ads.
V rámci správy kampaní již nezasíláme faktury z Google Ads, ale pouze faktury týkající se naší správy kampaní. Faktury zasílá Google všem účtům automaticky na e-mail, který je uvedený v Nastavení fakturace a plateb. Prosíme Vás o kontrolu a případně nastavení dalšího kontaktního e-mailu.
Fakturační údaje, kartu a kontakt pro zasílání e-mailů týkajících se plateb nastavíte v účtu Google Ads:
Nastavení uživatele/ e-mailu pro zasílání faktur a zprávy o transakcích:
V sekci Správa uživatelů přidejte prosím primární kontakt. Pokud chcete informace týkající se plateb (faktury, zprávy o transakcích) přiřadit jinému uživateli a zasílat na jiný kontaktní e-mail (např. firemní e-mail určený pro fakturace), nastavte prosím dalšího uživatele. Uživateli poté u předvoleb e-mailu nastavíte zasílání „Všech e-mailů týkajících se plateb“.
Postup, jak stáhnout faktury v účtu Google Ads najdete v našem blogu zde.
Hledáte odborné vedení reklamní kampaně? To jste u nás správně. Společně probereme vaši představu a cíle, kterých chcete dosáhnout, a najdeme optimální řešení, které povede k dosažení reálných výsledků.
Neváhejte nás kontaktovat