Jak nastavit dvoufázové ověření na Facebook

Zablokovaný účet na Facebooku není nic, o čem jste asi ještě neslyšeli. Možná jste už měli to 'štěstí' a tuto nepříjemnost řešili. Nebo máte někoho ve svém okolí, komu účet napadli, zablokovali a dost možná se k němu už jeho vlastník nikdy nedostal zpět. Přišel o něj doslova mrknutím oka. Tyto krádeže jsou doslova na denním pořádku, bohužel, a proto nic nepodceňujte a nastavte si dvoufázové ověření, které zabere jen pár minut.

Máme zkušenosti s blokací osobních účtů, ale i firemních účtů našich klientů. Není to nic příjemného, trvá to někdy opravdu dlouho, než se vše vyřeší a výsledek je víceméně nejistý. Správně zabezpečit svůj účet, by pro vás mělo být prioritou číslo jedna. Našim klientům vždy radíme se zabezpečením účtu hned na začátku spolupráce, bez něj to prostě nejde.

 TIP PPC specialisty
'Dvoufázové ověření na Facebooku si každý klient musí nastavit sám a je to důležité. Osobně bych bez tohoto zabezpečení klientům reklamu na FB raději vůbec nezapínala. '

Mgr. Kristýna Švestková - PPC specialista

Dvoufázové ověření - co to je?

Dvoufázové ověření umožňuje do účtu přidat další způsob zabezpečení. Smyslem je zabezpečit účet vícekrát tak, aby byl znemožněn přístup nepovolaným osobám. Toto ověření se využívá u e-mailových účtů (Google / Seznam), sociálních sítí (FB / IG / LI) nebo i pro přístupy do bankovních aplikací.

 Jak nastavit dvoufázové ověření?

  1. Přejděte do Nastavení zabezpečení a přihlašování.
  2. Posuňte se dolů na Použít dvoufázové ověření a klikněte na Upravit.
  3. Zvolte metodu zabezpečení, kterou chcete přidat, a postupujte podle pokynů na obrazovce.
  4. Když si na Facebooku nastavíte dvoufázové ověření, bude potřeba zvolit jednu ze tří metod zabezpečení:
    Až zapnete funkci dvoufázového ověření, můžete získat 10 přihlašovacích kódů pro obnovení. Použít se dají v případě, že u sebe nemáte telefon. 

My doporučujeme mít nastavené nejen kódy SMS zpráv, ale právě i zmíněnou aplikaci. 

Zdroj: Nápověda Facebook


Publikováno: 27. 7. 2023
Bc. Michaela Filová - PPC specialista