PPC kampaň při 4,46 % PNO

Společnost, která se zabývá prodejem veterinárních i chovatelských potřeb, je na trhu více než 25 let. Stejně tak pomáhá s výbavou veterinárních ordinací, a to díky aktivní spolupráci s předními světovými výrobci tohoto zboží.

Klient nás nejprve oslovil s požadavkem na nový pronájem e-shopu a v lednu roku 2020 jsme e-shop spustili. Vzhledem k horším výsledkům, než jaké byly očekávány, jsme se domluvili od května téhož roku na spolupráci ve formě správy PPC kampaně pro tento nově vzniklý e-shop. Jednalo se o PPC na Googlu (systém Google Ads).

Od této spolupráce si společnost slibovala především přivedení relevantních návštěvníků do svého e-shopu a celkové zvýšení návštěvnosti, která by měla vést také k větším nákupům a tím pádem k vyšším tržbám. V listopadu roku 2020, tedy půl roku od zahájení spolupráce, dosáhl klient tržeb v hodnotě 1,5 milionu korun, přičemž jeho podíl nákladů na obratu (PNO) se pohyboval na úrovní 4,46 %. To je pro klienta velmi výhodné.

Zde je na ukázku graf, kdy začátek roku proběhl bez PPC, než byla navázána spolupráce. Během srpna a září byla kampaň pozastavena na žádost klienta kvůli dovolené.

Jak jsme výsledků dosáhli?

Zmínili jsme právě spuštěnou PPC kampaň, pomocí které se povedlo dosáhnout skutečně úžasných výsledků. Tato kampaň zahrnovala hned několik důležitých aspektů. Byly zvoleny Google nákupy, vydali jsme se také cestou dynamického remarketingu a využili jsme také umělou inteligenci, tedy Smart kampaně. To celé vedlo k větším tržbám samotného e-shopu i zvýšené návštěvnosti, která přicházela organicky.

Potřebujete nastartovat e-shop? Také pro vás můžeme vymyslet PPC kampaň na míru. Tak, aby se i vašemu podnikání začalo více dařit.

Neváhejte nás kontaktovat


Publikováno: 2. 12. 2020