PPC kampaň pro e-shop zaměřený na homeopatii a autopatii

Léčivá síla přírody. Přesně tak by se dal popsat e-shop, který se zabývá prodejem přírodních doplňků stravy a poradenstvím v oblasti homeopatie a autopatie. Na trhu působí od roku 2018, ale za dva roky se klientovi vlastními silami nepodařilo v online prodeji dosáhnout uspokojivých zisků.

V době, kdy tento e-shop začínal, byl podpořen PPC kampaní, kterou si vedl sám klient. Za dva roky proinvestoval téměř 35 tisíc korun, avšak výdělky v rámci e-shopu byly pouze okolo 15 000 korun. Celý e-shop byl tedy prodělečný. Provozovatelé se rozhodli obrátit na nás, abychom jim pomohli a dostali se na mnohem lepší čísla. Zásadní zde bylo i chybějící měření konverzí. Na začátku bylo tedy spoustu práce s nastavením, ale výsledky mluví za vše.

Nové PPC kampaně vše změnily

Spolupráce mezi námi a e-shopem probíhá od srpna roku 2020. Tím, že jsme převzali správu Google Ads pod sebe, jsme dosáhli vyšší relevantní návštěvnosti. K tomu jsme využili Google Nákupy, vyhledávácí síť a  také dynamický remarketing. Kromě samotných výkonnových kampaní zaměřených na přímý prodej, jsme na přání klienta spustili také kampaně zaměřené na zájem o službu poradenství homeopatie a autopatie. U těchto kampaní tedy nebyl cílem prodej, ale telefonát s rezervací osobní schůzky v poradně.

Pokud se podíváme na výkonnové kampaně, do konce roku 2020 společnost investovala něco málo přes 7 000 Kč do PPC kampaně, avšak jejich zisk vzrostl na 120 000 Kč. PNO klient sám nastavil na maximálně 25-30 %. Nám se ale podařilo dosáhnout daleko lepších výsledků, a to pouze 6 % PNO! Pro klienta to bylo velice výhodné a s takto skvělým výsledkem prakticky nepočítal. V celkových statistikách (včetně reklam na poradenství) jsme se pohybovali u PNO kolem 25 %.

V průběhu spolupráce došlo u klienta k určitým změnám, celá strategie PPC byla tedy několikrát změněna. Zásadním 'problémem' byl pro nás v listopadu zákaz placené reklamy ze strany jednoho z výrobců doplňků stravy, které ale tvořily více než 2/3 prodejů. Z tohoto důvodu jsme tedy museli všechny kampaně pozastavit a vydat se místo placené reklamy směrem SEO. Specifické bylo i u e-shopu s poměrně širokou nabídkou spuštění Google Nákupů pouze na jeden vybraný typ zboží. 

Pokud si i vy nevíte rady s PPC kampaní, neváhejte se na nás obrátit. I vám dokážeme pomoci.

Kontaktujte nás