Během tvorby responzivní textové reklamy je do systému zadáno více nadpisů a popisů. Pro každého uživatele je zobrazena nejvhodnější kombinace na základě dat, které o něm systém získá. Na základě výsledků z použití nejrůznějších kombinací se software zároveň učí, vyhodnocuje a upravuje četnost zobrazení jednotlivých kombinací. Správně nastavená responzivní reklama dokáže podpořit vaši kampaň a přivést nové zákazníky.
Kombinace nemusí být vždy náhodná. Lze vybrat sdělení, které bude součástí každého inzerátu.
Výhody responzivní reklamy
Responzivní reklama má celou řadu výhod.
- Dokáže přizpůsobit obsah aktuální poptávce uživatelů.
- Reklama se vždy přizpůsobí velikosti zařízení.
- Přesné cílení reklamy na základě získaných údajů.
- Responzivní reklama dokáže oslovit větší počet uživatelů.
Tipy pro nastavení
Při tvorbě responzivní reklamy mějte na paměti několik principů.
- Myslete na to, že se mohou nadpisy i popis zobrazit v libovolné kombinaci.
- Do nadpisů i textů připojte alespoň jedno klíčové slovo.
- Zaměřte se na informace, které jsou pro uživatele skutečně podstatné.
- Vymyslete jedinečné nadpisy (vyvarujte se pouhé obměně jednoho slova a podobně).
- Myslete na problém, který chce uživatel vyřešit, nikoli na váš produkt.
Čemu se vyvarovat
- Pište lidsky – vyhněte se složité terminologii.
- Méně je někdy více – text by měl být krátký a výstižný.
- Buďte originální – vyhněte se použití často používaných slovních spojení.
- Vyzdvihněte, v čem jste jedineční.
- Vyhněte se stejné prezentaci, jako má konkurence.
Vždy mějte na paměti, že vy sami znáte své klienty nejlépe. Komunikujte s nimi upřímně, na rovinu a snažte se jim ze sebe nabídnout to nejlepší.
Potřebujete vytvořit responzivní reklamu nebo váháte, zda je to pro váš marketing to pravé? Rádi vám poradíme.