RSA - responzivní reklamy ve vyhledávání

Během tvorby responzivní textové reklamy je do systému zadáno více nadpisů a popisů. Pro každého uživatele je zobrazena nejvhodnější kombinace na základě dat, které o něm systém získá. Na základě výsledků z použití nejrůznějších kombinací se software zároveň učí, vyhodnocuje a upravuje četnost zobrazení jednotlivých kombinací. Správně nastavená responzivní reklama dokáže podpořit vaši kampaň a přivést nové zákazníky.

Kombinace nemusí být vždy náhodná. Lze vybrat sdělení, které bude součástí každého inzerátu.

Výhody responzivní reklamy

Responzivní reklama má celou řadu výhod.

  • Dokáže přizpůsobit obsah aktuální poptávce uživatelů.
  • Reklama se vždy přizpůsobí velikosti zařízení.
  • Přesné cílení reklamy na základě získaných údajů.
  • Responzivní reklama dokáže oslovit větší počet uživatelů.

Tipy pro nastavení

Při tvorbě responzivní reklamy mějte na paměti několik principů.

  • Myslete na to, že se mohou nadpisy i popis zobrazit v libovolné kombinaci.
  • Do nadpisů i textů připojte alespoň jedno klíčové slovo.
  • Zaměřte se na informace, které jsou pro uživatele skutečně podstatné.
  • Vymyslete jedinečné nadpisy (vyvarujte se pouhé obměně jednoho slova a podobně).
  • Myslete na problém, který chce uživatel vyřešit, nikoli na váš produkt.

Čemu se vyvarovat

  • Pište lidsky – vyhněte se složité terminologii.
  • Méně je někdy více – text by měl být krátký a výstižný.
  • Buďte originální – vyhněte se použití často používaných slovních spojení.
  • Vyzdvihněte, v čem jste jedineční.
  • Vyhněte se stejné prezentaci, jako má konkurence.

Vždy mějte na paměti, že vy sami znáte své klienty nejlépe. Komunikujte s nimi upřímně, na rovinu a snažte se jim ze sebe nabídnout to nejlepší.

Potřebujete vytvořit responzivní reklamu nebo váháte, zda je to pro váš marketing to pravé? Rádi vám poradíme.

Ozvěte se nám