Za slovem emailing, neboli e-mail/e-mailový marketing, se skrývá cílené rozesílání e-mailů na konkrétní seznam e-mailových adres. Databázi adres získaných z objednávek, poptávek nebo registračních formulářů je možné využít pro rozesílku zpráv za předpokladu, že zákazník s využíváním adresy při zadávání už předem souhlasil (při zaškrtnutí kolonky o ochraně osobních údajů). Jde o velmi efektivní metodu on-line propagace, jelikož komunikace přes e-mail je velmi osobní a pokud je správně nastavena, tak i velmi efektivní a konverzní. Cílem e-mail marketingu je dokončení akce na webu, nejčastěji objednávka, poptávka, přečtení článku nebo registrace přes formulář. K získání pozornosti jsou nejčastěji využívány nabídkové e-maily, které jsou stavěny na cíleném prodeji vybraného zboží (vhodné pro e-shopy). Velkou výhodou je snadné a přesné měření výkonu, např. sledování podílu doručitelnosti i počty dokončených objednávek z e-mailu. Klasický newsletter umožňuje udržovat komunikaci se zákazníkem a nabídnout mu něco navíc (články na blogu, rady, tipy). Jedná se o důležitou součást on-line marketingu.