Vstupní stránka je stránka webu, na kterou se uživatelé dostanou hned poté, co kliknou na konkrétní odkaz. Vstupní stránka, její URL, je zpravidla uvedena u reklamy. Nastavena je při jejím vytvoření. Společnost Google uvádí, že by měla mít ze zásady vstupní stránka a adresa URL, která je uvedena v reklamě, stejnou doménu. Měla by přinést hodnotné a relevantní informace, uživatel by se na ní měl být schopen snadno orientovat a měl by být schopen postupovat dále skrze další odkazy. Optimalizace vstupní stránky Vstupní stránka rozhoduje o koupi daného produktu. Vytváří první dojem, na základě kterého se uživatel rozhoduje, zda bude na webu pokračovat dále nebo odejde. Stránka by měla být uživatelsky přívětivá, přehledá, orientace na ní by měla být snadná a na první pohled by měla sdělit důležité informace a ve zkratce web či značku představit.