Co budete dělat v rámci SEO?

Otázka„Co vše budete dělat v rámci služby SEO?“

Když tvoříme pro klienta nový web, vidí návrh a nakonec i hotové stránky. Když spouštíme PPC reklamy, vidíte přímé náhledy na textové i bannerové reklamy. Když spouštíme službu SEO, vidíte na první pohled vlastně jen malou část práce, která za tím vším stojí. Protože spousta činností reálně 'není vidět', ale bez nich by to nešlo.

Je to dost individuální podle oboru, konkurence a stavu webu, ale obecně vždy:

  • rozšiřujeme texty na webu
  • nastavujeme meta descriptions
  • nastavujeme meta titles, nadpisy
  • tvoříme interní odkazy
  • provádíme analýzy klíčových slov
  • kontrolujeme pozice ve vyhledávání
  • linkubilding - získáme zpětné odkazy z relevantní a hodnotného obsahu
  • analyzujeme a případně upravujeme strukturu webu
  • kontrolujeme a pečujeme o profily na Firmy.cz a Moje firma na Google (případně lokální/oborové katalogy firem)
  • nasazujeme strukturovaná data
  • analyzujeme a odstraňujeme technické nedostatky
  • analyzujeme konkurenci a hledáme nové příležitosti
  • dáváme doporučení na další možné úpravy a pravidelně vše vyhodnocujeme.

Kvantitu veškerých činností provádíme individuálně dle kvality webu a oboru.

Zajímá Vás SEO? Přečtěte si další nejčastější dotazy týkající se právě optimalizace pro vyhledávače. 


Publikováno: 2. 6. 2023
Ing. Jindřiška Rennerová - SEO specialista