Google keyword planner je nástroj společnosti Googlu. Do češtiny je jeho název přeložen jako Plánovač klíčových slov. Nástroj, jak jeho název napovídá, pomáhá vytvořit seznam vhodných klíčových slov pro on-line marketing a zároveň vytváří odhad jejich úspěšnosti. Své využití najde především v oblasti SEO a PPC. Jedná se o obdobu Návrhu klíčových slov od Skliku.
Ke každému klíčovému slovu, které navrhne, navíc doplní informace, které by vás jako uživatele mohly zajímat. Podívat se můžete například na úspěšnost hledaného slova v průběhu delšího časového období a také jaká je s ním spojena konkurence. Software navíc vytvoří odhad ceny za proklik a její vývoj.
Nástroj je schopen nalézt nová klíčová slova a doplnit k nim informace o jejich hledanosti podle lokality, včetně počtu jejich vyhledání. Pomůže vám s tvorbou nových kampaní a umožní sdílet data s ostatními uživateli.
Abyste mohli využít Google keyword planner, je potřeba mít založený PPC účet, včetně vyplněných fakturačních údajů a mít vytvořenou alespoň jednu kampaň. Účet je také nutné mít v režimu pro pokročilé uživatele. Teprve po splnění těchto podmínek se můžete podívat do záložky Plánování, kde naleznete Plánovač klíčových slov.
Potřebujete poradit s klíčovými slovy nebo hledáte odborníky v oblasti SEO či PPC? Rádi se seznámíme s vaším projektem, podíváme se na vaše cíle a navrhneme optimální řešení.
Neváhejte nás kontaktovat