Google keyword planner

Google keyword planner je nástroj společnosti Googlu. Do češtiny je jeho název přeložen jako Plánovač klíčových slov. Nástroj, jak jeho název napovídá, pomáhá vytvořit seznam vhodných klíčových slov pro on-line marketing a zároveň vytváří odhad jejich úspěšnosti. Své využití najde především v oblasti SEO a PPC. Jedná se o obdobu Návrhu klíčových slov od Skliku.

Ke každému klíčovému slovu, které navrhne, navíc doplní informace, které by vás jako uživatele mohly zajímat. Podívat se můžete například na úspěšnost hledaného slova v průběhu delšího časového období a také jaká je s ním spojena konkurence. Software navíc vytvoří odhad ceny za proklik a její vývoj.

Nástroj je schopen nalézt nová klíčová slova a doplnit k nim informace o jejich hledanosti podle lokality, včetně počtu jejich vyhledání. Pomůže vám s tvorbou nových kampaní a umožní sdílet data s ostatními uživateli.

Abyste mohli využít Google keyword planner, je potřeba mít založený PPC účet, včetně vyplněných fakturačních údajů a mít vytvořenou alespoň jednu kampaň. Účet je také nutné mít v režimu pro pokročilé uživatele. Teprve po splnění těchto podmínek se můžete podívat do záložky Plánování, kde naleznete Plánovač klíčových slov.

Potřebujete poradit s klíčovými slovy nebo hledáte odborníky v oblasti SEO či PPC? Rádi se seznámíme s vaším projektem, podíváme se na vaše cíle a navrhneme optimální řešení.

Neváhejte nás kontaktovat


Publikováno: 28. 5. 2021
Blanka Kochová