Články

Jak na děkovací stránku

20. 9. 2021
Originalita světu vládne. Nebo alespoň děkovacím stránkám. Lze je pojmout originálně, vytěžit z nich maximum a přilákat pomocí nich nové zákazníky. Že nevíte, jak na to? Přečtěte si náš článek.
Přečíst

Jak stanovit cenu produktů

14. 9. 2021
U volby správné cenové kategorie a konečné ceny produktu může stát hned několik faktorů. Pojďte se s námi podívat na několik možností, kterými můžete začít.
Přečíst

Proč se vyvarovat duplicitnímu obsahu

7. 9. 2021
Vyhledávače si potrpí na originální obsah, naopak ten duplicitní řadí mezi nejhorší faktory. Pojďte se s námi podrobněji podívat na to, proč se vyplatí investovat do originálního obsahu.
Přečíst

Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 3. díl

19. 8. 2021
Tentokrát tu máme poslední díl našeho krátkého seriálu o firemním blogu. Na závěr se podíváme podrobněji na tvorbu obsahu a řekneme si něco o analýze klíčových slov.
Přečíst

Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 2. díl

19. 8. 2021
Je tu další část seriálu o budování úspěšného firemního blogu. Tentokrát se podíváme na vizuální podobu a řekneme si něco k obsahu. Pojďme na to.
Přečíst

Jak vybudovat úspěšný firemní blog - 1. díl

19. 8. 2021
Blogy jako součást firemní stránky jsou čím dál tím oblíbenější. Pomáhají s komunikací s uživateli a plní web smysluplným obsahem. Pojďte se s námi podívat na několik tipů, jak založit a vést úspěšný firemní blog.
Přečíst

UX copywriting

18. 8. 2021
Nevíte, co je UX copywriting? Nevadí. Pojďte se s námi podívat na jeho definici a využití v praxi, na to, co vlastně dělá UX copywriter a jaká je souvislost s designem a psychologií.
Přečíst

404 aneb kde je chyba?

6. 8. 2021
Nenalezeno. Stránka chybí. Nic jsme pro vás nenašli. Chybová stránka 404 může mít nejrůznější podoby. Někteří si s ní poradili lépe, originálně, jiní ji naopak neřeší. Podívejme se podrobněji, co to chyba 404 je a jak by měla být na webu ideálně řešena.
Přečíst

Psychologie barev v on-line marketingu

28. 7. 2021
Psychologie barev je samostatným vědním oborem, který našel své uplatnění v oblasti on-line marketingu. Je výrazným prvkem při tvorbě vizuální stránky brandu. Pojďte se s námi podívat na jednotlivé barvy pečlivěji.
Přečíst

Moderní copywriting a nejčastější chyby copywriterů

27. 7. 2021
Moderní doba přinesla spolu s internetem, který je v našich končinách dostupný téměř pro každého, také celou řadu nových platforem pro copywritery a pisálky všeho druhu.
Přečíst

Podcast jako součást propagace

27. 7. 2021
Výhodou podcastů je možnost poslechnout si je kdykoli. Při řízení auta, při běhání, cvičení nebo u vaření. Tam, kde uživatelé nečtou, s nimi lze navázat kontakt prostřednictvím mluveného slova.
Přečíst

8 pravidel webové typografie

26. 7. 2021
Typografie je celým samostatným odvětvím. Pravidla pro webovou typografii vychází ze zásad pro běžné tiskoviny a lze je uplatnit napříč oběma obory. Podívejme se na ta podstatná.
Přečíst

10 znaků důvěryhodného a kvalitního internetového obchodu

26. 7. 2021
Aby bylo vaše podnikání na internetu úspěšné, potřebujete především kvalitní e-shop. S jeho realizací vám rádi pomůžeme. Teď se ale podívejme na několik znaků, které by měl kvalitní e-shop na první pohled splňovat.
Přečíst

Logo aneb jaké by mělo být?

26. 7. 2021
Logo nebo logotyp je zpravidla tím prvním, s čím se seznámíme v rámci nové značky či společnosti. Mělo by být výstižné, snadno čitelné a lehce zapamatovatelné.
Přečíst

Měření Facebook konverzí

16. 6. 2021
Abyste si byli jisti, že kampaň funguje a vy jste neproinvestovali peníze, které se vám nevrátí, měli byste mít přehled o množství konverzí.
Přečíst

SEO vs. PPC

14. 6. 2021
V momentě, kdy si přejete propagovat své podnikání, zlepšit návštěvnost webu, zvýšit zisky a mnoho dalšího, vyvstává nutně otázka, zda se vyplatí investovat spíše do PPC nebo do SEO.
Přečíst

Chatbot pro váš web

7. 6. 2021
Podívejte se s námi, co vše mohou chatboti vašemu podnikání nabídnout, kde jsou jejich slabá místa a v čem naopak vynikají.
Přečíst

Nástroje pro e-mail marketing

7. 6. 2021
E-mail marketing je způsobem propagace, kdy je využita databáze kontaktů. Rozesílána mohou být obchodní sdělení, aktuality na webu a další.
Přečíst

Analýza klíčových slov

4. 6. 2021
Práce s klíčovými slovy je důležitou součástí SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače.
Přečíst

Cookie lišta – je povinná?

4. 6. 2021
Musím mít na webu cookie lištu? To je otázka, která napadne nejednoho podnikatele, který se prezentuje skrze vlastní webové stránky.
Přečíst

Migrace webu

4. 6. 2021
Dříve nebo později můžete dojít do bodu, kdy budete chtít pro svůj web nový vzhled nebo ho budete chtít přesunout na novou doménu či zvolit jiný hosting.
Přečíst

Hodnota interního prolinkování webu

31. 5. 2021
Interní prolinkování webu je metoda, jak uživatele udržet na webu o něco déle, provést ho větším množstvím obsahu a dovést ho k dalším zajímavým tématům, stránkám a produktům, o které původně třeba ani neprojevil zájem, ale které ho mohou zaujmout.
Přečíst

Google keyword planner

28. 5. 2021
Google keyword planner je nástroj společnosti Googlu. Do češtiny je jeho název přeložen jako Plánovač klíčových slov.
Přečíst

Rozměry bannerů pro Google Ads a Sklik

28. 5. 2021
Ačkoli s bannery pracujeme pravidelně v rámci on-line marketingu, často se hodí mít po ruce přehled používaných formátů. Proto jsme ho sepsali také pro vás.
Přečíst

Co umí nový Google Analytics 4

26. 5. 2021
Na podzim roku 2020 byla spuštěna nová verze Google Analytics 4, zkráceně GA4. Software byl dříve známý pod názvem „App+Web“.
Přečíst

Hashtag vs. zmínka aneb jaký je mezi nimi rozdíl?

26. 5. 2021
Při práci se sociálními sítěmi se často setkáváme s pojmy hashtag a mentions neboli zmínka.
Přečíst

Originální copywriting

26. 4. 2021
Originalita a ještě jednou originalita. Copywriting je o reklamě. Než se pustíte do budování textové stránky reklamy, měli byste si o daném projektu zjistit co možná nejvíce.
Přečíst

Facebook reklama – zacíleno na konverze

21. 4. 2021
Reklama, vedoucí k vysokému počtu konverzí. Že by sen? U Facebooku realita. Sociální síť svým uživatelům nabízí nástroj, který jim pomůže s optimalizací konverzního poměru.
Přečíst

Tag a jeho využití v rámci SEO

16. 4. 2021
Tagy, česky štítky, jsou hojně využívanými prvky v rámci navigace a budování SEO na webových stránkách, v e-shopech a především v rámci blogů.
Přečíst

Rozdíl mezi vyhledávací a obsahovou sítí

13. 4. 2021
Reklamy ve vyhledávací síti se zobrazují uživatelům na základě toho, co hledají. Obsahová síť se zobrazuje nezávisle na aktivitě uživatelů.
Přečíst

Indexace webové stránky

7. 4. 2021
Indexace webové stránky neboli její načtení do databáze vyhledávačů je důležitou součástí SEO, bez kterého se neobejde žádný úspěšný online marketing.
Přečíst

Google Search Console

30. 3. 2021
Google Search Console je nástroj společnosti Google, který vám zobrazí statistiky výkonu vaší webové stránky.
Přečíst

Heuréka.cz - Ověřeno zákazníky

24. 3. 2021
Aby měl váš e-shop úspěch, zákazníci ve vás měli důvěru a rádi se k vám vraceli, můžete ho podpořit certifikátem Ověřeno zákazníky na zbožovém vyhledávači Heuréka.cz.
Přečíst

Discovery kampaně

16. 3. 2021
Discovery kampaně byly spuštěny jako novinka roku 2020 společností Google, která tak rozšířila své portfolio nástrojů pro on-line marketing.
Přečíst

E-mail marketing a přihlašovací formulář

12. 3. 2021
Skvělou podporou, pro e-mail marketing a budování vlastních adresářů pro rozesílání newsletteru, je vhodně umístěný přihlašovací formulář.
Přečíst

Přehled srovnávačů zboží

4. 3. 2021
Díky vysoké návštěvnosti (na srovnávače zboží se podívá každý den až několik milionů uživatelů), jsou srovnávače zboží vhodným marketingovým tahem.
Přečíst

Microsoft Clarity – nový analytický nástroj

15. 1. 2021
Dnešní internetová doba je založena na měření. Kolik lidí na můj web přijde, jak dlouho se tam zdrží a proč vlastně přišli.
Přečíst

Jsme ověřenou agenturou Sklik

28. 8. 2020
Splňujeme všechny podmínky a získali jsme od Seznamu označení 'Ověřená agentura'.
Přečíst

Dvoufázové ověření: proč a jak ho nastavit

20. 8. 2020
Chcete lépe zabezpečit své účty? Zabránit jejich napadení a zneužití?
Přečíst

5 důvodů, proč jsou online recenze důležité

30. 7. 2020
Růst e-commerce je velmi výrazný (v Česku je odhadem zhruba 46 tis. e-shopů) a kdo chce uspět, musí držet krok (nebo nejlépe být o krok napřed). S tímto trendem se pojí i další marketingové činnosti, které je potřeba neopomínat a přidělit jim dostatečnou váhu při volbě strategie.
Přečíst

Když DĚKUJI nestačí: 3 tipy na děkovací stránku

20. 6. 2020
Objednávka odeslána. Tečka. Tak přesně takto vypadá poměrně velká část děkovacích stránek českých e-shopů. Jak jste na tom vy?
Přečíst

Správa PPC: Jak to u nás funguje

11. 6. 2020
Chtěli byste své podnikání posunout o krok dál? Zviditelnit se, šířit povědomí o vaší značce, zboží či službách a získat nové zákazníky?
Přečíst

Jsme certifikovaný partner Google

10. 6. 2020
Tvoříme výdělečné e-shopy a úspěšné webové prezentace. Spuštěním webu či e-shopu ale naše práce nekončí, protože klientům pomáháme i s on-line marketingem.
Přečíst

Heuréka spouští automatické dobíjení kreditu

1. 6. 2020
Využíváte Heuréku k prodeji svého zboží? Pokud ano, jistě si hlídáte (nebo máte někoho, kdo vám vše hlídá - třeba my) průběžně stav kreditu, aby nedocházelo k výpadkům a pozastavení inzerce.
Přečíst

10 tipů, jak správně vybrat doménu

27. 5. 2020
Doména a tedy její pojmenování je v mnoha případech prvním styčným bodem s potenciálním zákazníkem. A i proto je tak důležité nepodcenit správný výběr názvu, který vás bude dále provázet vašim podnikáním.
Přečíst

Google nákupy zdarma a pro všechny

26. 5. 2020
Google uvolnil možnost zdarma propagovat produkty v rámci své služby Google Shopping.
Přečíst

Sklik přechází na nový konverzní kód

12. 5. 2020
Od 1. 6. 2020 Sklik ruší měření stávajících konverzních kódů a funkční budou pouze kódy nové, které je potřeba na web nasadit.
Přečíst

Google automaticky označil firemní zápisy – stav: dočasně uzavřeno

4. 5. 2020
Patříte mezi ty šťastné, kterých se netýkají vládní nařízení ohledně pandemie COVID19, a vaše pobočka může mít momentálně otevřeno? Zpozorněte! Co nezakázala vláda, to totiž v on-line světě zakázal Google.
Přečíst

10 tipů, jak může váš e-shop přežít koronavirovou krizi (a ještě na ní vydělat)

26. 4. 2020
Ačkoliv opatření zavedená v boji proti současné epidemii koronaviru zasáhla všechny oblasti podnikání, vy, jakožto majitel e-shopu, můžete vydechnout a poté se zase hluboce nadechnout.
Přečíst

Koronavirus a on-line prodej: objevte jeho kouzlo

19. 4. 2020
Mnoho kamenných prodejen bylo nuceno uzavřít své provozy kvůli nouzovému stavu a vyhlášení karantény, která má všechny ochránit od nákazy novým typem koronaviru. Majitelé obchodů se tak dostali do slepé uličky a byli nuceni přizpůsobit model podnikání nastalé situaci.
Přečíst

Smart kampaně aneb inteligentní on-line reklama v Google

5. 3. 2020
Smart kampaně v Google jsou už nějakou dobu na světě. Pojďme se na ně podívat zblízka a vysvětlit si, jak fungují, komu a kdy se vyplatí a vyhodnotit jejich dosavadní úspěchy.
Přečíst

Záhadný remarketing: tiše pronásleduje a skvěle prodává

18. 2. 2020
Pronásleduje vás reklama doslova na každém kroku? Zajímá vás, jak je to možné? Co nebo kdo za tím vším stojí?
Přečíst

Sloupec průměrná pozice v Google Ads už nehledejte - proč?

11. 10. 2019
Zmizel vám v Google Ads i pravidelném měsíčním reportu sloupec Průměrná pozice? Neztrácejte dál čas hledáním. Google v září 2019 tuto metriku ze systému odstranil.
Přečíst

HTTPS už dál neodkládejte, nevyplatí se to

10. 1. 2019
O zabezpečení webu protokolem HTTPS jste už jistě slyšeli. Jelikož nejde o nic nového a mluví se o tom už nějaký ten čas, možná jste převod na HTTPS už stihli zajistit.
Přečíst