Heuréka.cz - Ověřeno zákazníky

Aby měl váš e-shop úspěch, zákazníci ve vás měli důvěru a rádi se k vám vraceli, můžete ho podpořit certifikátem Ověřeno zákazníky na zbožovém vyhledávači Heuréka.cz. Získat můžete modrý či zlatý certifikát. Jeho získání se odvíjí od celkového počtu hodnocení a poměru kvalitní a negativní zpětné vazby.

Do hodnocení je započítána zpětná vazba z automaticky rozesílaných formulářů. Započítána nejsou hodnocení vzniklá přímo na stránce e-shopu. Na Heuréce jsou zobrazena pouze textová hodnocení, ale do konečného výsledku jsou započítána všechna, spočívající v Doporučuji/Nedoporučuji.

Nyní se podívejme, co je potřeba pro získání certifikátu.

 

Modrý certifikát Ověřeno zákazníky

Modrý certifikát získávají e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky a během posledních 90-ti dnů získají potřebný počet respondentů. Ten se pohybuje v řádu desítek.

Ve stejném období je potřeba získat také alespoň 90% doporučení. V případě, že v této době klesne doporučení pod 88 %, e-shop ztrácí certifikát.

Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky

Zlatý certifikát je udělen e-shopům, které využívají službu Ověřeno zákazníky a za posledních 90 dnů získají dostatečný počet respondentů. Ten se pohybuje v řádu stovek hodnocení.

Během stejného období je potřeba získat také alespoň 97% doporučení. Pokud během tohoto období klesne počet pod 97 %, certifikát je automaticky odebrán.

 

Teď už víte, jaké výsledky jsou potřeba pro úspěšné získání kladného hodnocení. Někdy se může stát, že uváznete na drobnosti, kvůli které zbytečně přijdete o kladné hodnocení. Pro získání kladného hodnocení můžete udělat několik podstatných kroků a zároveň se vyvarovat několika bodům, kvůli kterým byste mohli ztratit důvěru svých zákazníků.

 

Jak zlepšit (získat) hodnocení

Abyste získali certifikát Ověřeno zákazníky, je potřeba mít co nejlepší hodnocení. Heuréka rozesílá hodnocení většinou 10 dnů po vyřízení objednávky. K tomu vám pomůže několik kroků.

  • Buďte k dispozici a svým zákazníkům odpovídejte co nejdříve
  • Pravidelně aktualizujte informace poskytované Heuréce
  • Komunikujte, kdykoli to objednávka vyžaduje (chybějící zboží, pozdější termín dodání)
  • Informujte zákazníky, že mají možnost vás ohodnotit na Heuréka.cz (při potvrzení objednávky e-mailem, případně v později zaslaném děkovném e-mailu)
  • Poděkování můžete přiložit také do samotného balíčku a zmínit se o hodnocení na Heuréce
  • Své klienty můžete motivovat k vyplnění hodnocení například slevou na příští nákup
  • Nikdy je však zbytečně nezahlťte zbytečným množstvím e-mailů, které nebudou stíhat číst

V některých případech zapadne e-mail s formulářem pro hodnocení do spamu. I to můžete sdělit v děkovném e-mailu.

Jak předejít špatnému hodnocení

Pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky je potřeba předem se vyvarovat negativnímu hodnocení.

  • Neuvádějte příliš krátkou dodací dobu, kterou nemusíte být schopni splnit
  • Kontrolujte své prodejní ceny u jednotlivých produktů
  • Dbejte na správnost technických specifikací
  • Kontrolujte fotografie
  • V objednávce nabídněte možnost zaslat dotazník (nechte volbu na zákazníkovi)
  • Nikdy nepište falešná hodnocení ani nepoptávejte falešné recenze

Heuréka pravidelně sleduje nárůst vašich kladných i negativních hodnocení, to z jakých IP adres byla odeslána a vyhodnocuje, zda jsou údaje pravdivé. Zároveň rozesílá testovací objednávky, aby si ověřila, že přiznáváte všechny údaje.

Pokud máte podezření na záměrně vytvořenou negativní recenzi, například konkurencí a jste schopni to doložit, můžete kontaktovat přímo Heuréku.

 

Teď už víte, jak začít. A pokud byste přece jen nevěděli, můžete se obrátit na nás. Rádi vám se vším pomůžeme.

Potřebujete poradit s registrací e-shopu na zbožových vyhledávačích, nastavit XML feedy nebo hledáte podporu v oblasti on-line marketingu? Rádi se s vámi setkáme, probereme vše potřebné, zjistíme vaše cíle a navrhneme optimální řešení.

Neváhejte nás kontaktovat

Publikováno: 24. 3. 2021
Blanka Kochová