Jak se nám díky SEO podařilo zvýšit průměrnou míru prokliku

Stavební firma KADAŇKA stav s.r.o., působící v Brně, se zabývá revitalizací bytových domů, rekonstrukcí bytů a bytových jader, ale také zemními a výkopovými pracemi či bouráním a demolicí.

Naše spolupráce s Michalem Kadaňkou z KADAŇKA stav s.r.o. započala v únoru 2018 a vzhledem ke spokojenosti klienta pokračuje už třetím rokem.

Během naší spolupráce se nám podařilo zvýšit průměrnou míru prokliku na 4,5 z původních 2,1. Jedná se o údaje z Google Search Console mezi obdobím únor až srpen 2020 vs únor až srpen 2019. Pro vysvětlení - průměrná míra prokliku, tzv. CTR, je označení pro procento lidí, kteří web kadanka-stav.cz v daném období viděli ve výsledcích vyhledávání na Google a Seznam a klikli na něj.

Myslíme tedy nejen na to, abychom dosáhli co nejlepších pozic ve vyhledávání, ale také na to, jak vytěžit z těchto příček co nejvíce relevantních návštěvníků. Vyšší proklikovosti jsme dosáhli optimalizací snippetů (úryvky ve vyhledávání). K tomu je důležité pracovat s webovou analytikou (Google Analytics/ Google Search Console) a testovat provedené změny a vyhodnocovat výsledky.

Také se nám podařilo navýšit návštěvnost webu.

Výsledků jsme docílili díky průběžné práci na SEO. A jak jsme toho dosáhli? Přidali jsme interní odkazy mezi podstránky webu, tzv. interní prolinkování, a upravili strukturu webu. Doplnili jsme vhodně klíčová slova a zaměřili se na tvorbu zpětných odkazů, neboli linkbuilding. Průběžně rozšiřujeme obsah webu, který je klíčovým faktorem z hlediska vyhledávačů.

Každý měsíc od nás klient dostane report s daty z Google Analytics a přehled naší práce, včetně doporučení a pozice ve vyhledávačích na nejdůležitější klíčová slova.

Chcete zvýšit návštěvnost vašeho webu? Přemýšlíte o spolupráci v rámci SEO?

Napište nám


Publikováno: 30. 9. 2020