Objednávka odeslána. Tečka. Tak přesně takto vypadá poměrně velká část děkovacích stránek českých e-shopů. Jak jste na tom vy?
Zákazník konečně dokončil cíl, peníze máte v kapse a tradááá hledat další nové zákazníky. Není to ale škoda? Proč raději nezpracovat toho stávajícího k dalšímu kroku? Je to mnohem snazší, než hledat zákazníky nové. Co mu třeba nabídnout, aby vás sledoval na sociálních sítích, přečetl si články na blogu nebo zjistil, že k objednanému kolu nabízíte i perfektní cyklistické oblečení?Všechno, co ho zapojí do hry, je vaše výhra. Nenechte si zákazníky po dokončení nákupu zbytečně utéct. Raději je ještě víc k sobě přitáhněte a nepusťte. Poradíme vám, jak udělat děkovací stránku hezčí, zajímavější a především efektivnější. Tak, aby se z nových zákazníků stávali stálí zákazníci.
Můžete využít i více možností, ale pozor. Děkovací stránka by měla být krátká ideálně s jedním cílem. Pokud tak tvoříte děkovací stránku po odeslání objednávky, klidně zmiňte kontakt na člověka, na kterého se mohou v případě dotazů obracet i odkaz na sociální sítě. Ale nenabízejte zde současně slevu i stažení e-booku. Můžete tak v lidech vyvolat opačný efekt, že nabízíte moc a bez větší přidané hodnoty.
Chcete, aby i vaše děkovací stránka uměla efektivně pracovat se zákazníky?Nevíte, jak vše zformulovat? Potřebujete originální grafiku? Kontaktujte nás a my vám vytvoříme stránku na míru.