Zjednodušeně řečeno – reklamy ve vyhledávací síti se zobrazují uživatelům na základě toho, co hledají. Obsahová síť se zobrazuje nezávisle na aktivitě uživatelů.
Na reklamu ve vyhledávací síti narazíte v momentě, kdy něco hledáte přes vyhledávač jako je Seznam nebo Google. Jedná se o textové reklamy, které na vás vyskočí hned na prvních místech a také na konci stránky. Placené reklamy jsou vždy označeny jako „Reklama“. Pod nimi se dále zobrazí neplacené reklamy.
Reklama je vždy propojena s konkrétními klíčovými slovy, na základě kterých se zobrazuje.
Výhody reklamy ve vyhledávací síti
Nevýhody reklamy ve vyhledávací síti
Reklamy v obsahové síti najdete ve formě bannerů, ať už textových nebo v kombinaci s obrázkem. Na rozdíl od Vyhledávací sítě se bannery zobrazují automaticky, bez nutnosti akce uživatele. Zobrazeny jsou vždy na základě konkrétních klíčových slov, zájmů či chování návštěvníka.
Záleží na konkrétním webu, kde je reklama umístěna.
Výhody reklamy v obsahové síti
Nevýhody reklamy v obsahové síti