Měříte ve svých kampaních v Skliku konverze? Předpokládám, že ano, protože bez měření jen těžko zjistíte, zda se vám investice do reklamy vyplácí.
Od 1. 6. 2020 Sklik ruší měření stávajících konverzních kódů a funkční budou pouze kódy nové, které je potřeba na web nasadit. Abyste nepřišli o cenné informace, proveďte nebo pověřte touto změnou svého správce webu či PPC specialisty.
Nový konverzní kód je k nalezení přímo v rozhraní Skliku (v záložce Nástroje > Sledování konverzí) a je nutné ho zkopírovat a nahradit za ten stávající.
Vyvarujte se nechtěnému duplicitnímu měření! Důležité je proto nezapomenout starý kód odstranit, jinak se budou konverze v přechodném (do 31. 5.) období započítávat 2x.
Všem našim PPC klientům automaticky kódy měníme a všechny další aktualizace hlídáme. Pokud byste i vy chtěli nechat starosti s nastavením a správou na nás, ozvěte se.