Sklik rozšířil v roce 2017 svou nabídku o tzv. ETA inzeráty neboli rozšířené textové inzeráty, které postupně nahradily původní STA formát neboli krátké textové reklamy. Setkat se s nimi můžeme ve vyhledávací síti, kde byla ihned spuštěna 100% podpora. U obsahové sítě Skliku byly funkce spuštěny postupně. STA již dnes není možné vytvářet. Ve statistikách však údaje s nimi spojené zůstávají. ETA přineslo změnu také do titulků inzerátu. Při tvorbě reklamní kampaně zadáváte Titulek 1 a Titulek 2. V některých případech se v obsahové síti zobrazí pouze Titulek 1, proto by měl být postaven tak, aby fungoval samostatně. Je to z toho důvodu, aby rozsáhlejší inzerát nenarušil layout stránky a nezhoršil tak celkový dojem z designu. Hledáte vhodný způsob reklamy? Rádi pro vás vytvoříme PPC kampaň.