Správa PPC: Jak to u nás funguje

Chtěli byste své podnikání posunout o krok dál? Zviditelnit se, šířit povědomí o vaší značce, zboží či službách a získat nové zákazníky? V tom případě je pro vás PPC jednou z vhodných variant on-line marketingu.

Pokud nemáte s PPC žádné zkušenosti, vysvětlíme vám, jak u nás spolupráce funguje a ujasníme si hned na začátku základní pravidla, která budeme společně dodržovat. A nemusíte se bát, žádné dlouhé samostudium ani používání krkolomných výrazů po vás chtít nebudeme. S tím vším si poradíme my.

Začátek spolupráce na PPC

1) Představení

Vaše jméno a příjmení už budeme znát, vaše podnikání ale zřejmě ne. Probereme veškeré možnosti inzerce na Googlu, Seznamu i Facebooku, vaše zkušenosti s placenou reklamou, další vámi využívané marketingové kanály a následně společně projdeme základní informace o:

  • vašem oboru
  • cílové skupině
  • cílení (pokud máte e-shop, budeme zřejmě cílit na celou ČR, ale u služeb se budeme držet lokality vaší působnosti)
  • konkurenčních výhodách (ty využijeme do textů reklam)
  • rozpočtu.

A samozřejmě si stanovíme cíle, které pro vás (nás) budou po celou dobu tím nejdůležitějším.

2) Založení a nasdílení účtů

Pokud s inzercí začínáte, založíme vám všechny potřebné účty. Pokud už účty máte, poprosíme vás o jejich nasdílení (podle našich jednoduchých návodů). Vždy kampaně tvoříme pouze ve vašich účtech, nikdy ne v našich. K účtu máte vždy plný přístup a plnou kontrolu. Vše zůstává v účtu i ve chvíli, kdy byste se rozhodli inzerci zastavit, a můžete se k ní kdykoliv vrátit a vše spustit znovu.

3) Vytvoření kampaní a následná pravidelná správa

Zpracujeme analýzu klíčových slov, na základě které vytvoříme jednotlivé kampaně ve vyhledávací či obsahové síti. Po spuštění účet pravidelně kontrolujeme a optimalizujeme tak, aby kampaně dosahovaly co možná nejlepších výsledků. A to pořád dokola a dokola. Podle výkonu, cílů a rozpočtu účet rozšiřujeme a testujeme další vhodné možnosti cílení.

4) Generování podkladů k platbě kreditu

Průběžně tam, kde nejsou nastaveny automatické platby, kontrolujeme stav kreditu a generujeme podklady k platbě. Ty vám vždy a včas zašleme na e-mail, aby nedocházelo k úplnému vybití kreditu a pozastavení reklam.

5) Posílání měsíčních reportů

Vždy na začátku měsíce vám na e-mail dorazí reporty z jednotlivých systémů, ve kterých máte PPC spuštěné. Reporty obsahují přehled statistik o zobrazení reklam, počtech prokliků, CTR, ceně prokliků, počtech konverzí a dalších důležitých metrik.

Co od nás dostanete navíc

Jako certifikovaný Google partner máme jisté výhody, a proto dokážeme nově založeným účtům Google Ads zajistit bonusový kredit v hodnotě 1500 Kč. A to v době, kdy není opravdu nic zadarmo, považujeme za příjemný start do vaší on-line propagace.

Pro klienty inzerující na Seznamu získáváme různé bonusy a výhody průběžně vždy na míru pro daný účet. Jde jednak o propagační kódy v určitých hodnotách (jako odměna za dobití kreditu) nebo nabídky v podobě zpracování grafických podkladů pro obsahovou síť.

Jak to u nás chodí, už víte. Využijte potenciál svého podnikání na maximum a pusťte se s námi do PPC. Rádi se s vámi potkáme u dobré kávy a vše, o čem jste právě četli, projdeme osobně a ušijeme vám reklamy na míru.


Publikováno: 11. 6. 2020

Autor: Bc. Michaela Filová