Internetový marketing

Pojem internetový marketing je velmi obecný a lze pod něj zahrnout veškeré činnosti související s touto celosvětovou sítí. Získáme pro Vaše podnikaní co největší přínos z Internetu a zároveň pohlídáme optimální poměr cena / výkon.

Klíčové prvky internetového marketingu

  1. Web:

    Kvalitně zpracované a přehledné webové stránky. Správně strukturovaný obsah webu, který je zaměřený na Vaše zákaníky.

  2. SEO:

    Optimalizované webové stránky z hlediska nalezitelnosti, tzv. SEO. Návštěvníci přicházející z přirozených výsledků vyhledání mají největší pravděpodobnost konverze, tedy stanou se z nich Vaši zákazníci.

  3. PPC kampaně:

    Velmi rychlý způsob získání návštěvníků Vašeho webu. Nejpopulárnější PPC systémy jsou Sklik (Seznam) a AdWords (Google). V kombinaci se SEO jde o velmi oblíbený nástroj marketingu na Internetu. Důležité je mít správně nastavené kampaně, klíčová slova, inzeráty, texty atd., jedině pak se PPC tzv. vyplácí.

  4. Sociální sítě:

    Nejznámější sociální síť je bezpochyby Facebook, dále pak Google+, Twitter, YouTube a další. Zvládnutí správné prezentace na sociálních sítích a následná přímá komunikace s návštěvníky je obecně velmi důležitá. Samozřejmě záleží také na oboru Vašeho podnikání.

  5. Další prvky:

    Např. e-mail marketing, bannerové kampaně, prezentace na oborových serverech, zbožové vyhledávače, guest blogging a mnoho dalšího.

Webová analytika

Výhodou reklamy na Internetu je, že se dá přesně měřit a tedy vyhodnocovat její přínos. Zejména oproti TV či tištěné reklamě.

Základem webové analytiky je počítadlo přístupů Google Analytics (GA). Pokud GA na svém webu nemáte, pomůžeme Vám jej nasadit. Díky počítadlu získáte kompletní přehled o návštěvnících, jednotlivých reklamních kampaní atd. Můžete pak snadno zjistit efektivnost investice do jednotlivých druhů reklamy.

Provoz počítadla Google Analytics je zdarma. Společnost Google, která počítadlo provozuje jej i nadále vyvíjí a vylepšuje.



Sjednejte si s námi nezávaznou schůzku. Společně najdeme vhodnou strategii přesně pro Váš obor podnikání.
Více informací na telefonu +420 773 220 480 nebo na info@shopea.cz
.

Kontaktní formulář