Své produkty každý prodejce moc dobře zná. Ale je potřeba si uvědomit, že zákazník stejné znalosti nemá. A proto je dobré zvolit takový název, pod kterým si klient daný produkt snadno představí.
Správný název produktů je důležitý jak pro orientaci zákazníků, SEO, tak i pro spárování se zbožovými porovnávači. Heuréka i Zboží.cz můžou mít pro názvy speciální požadavky, které je pro spárování nutné dodržovat. V názvu by neměl chybět výrobce, druh zboží, rozměry, barvy, materiály apod.Je dobré zvážit, která klíčová slova jsou relevantní pro produkt a začlenit je do názvu. Klíčová slova pomáhají zlepšit SEO a také usnadňují vyhledávání.
Jednoduše řečeno: názvy by prostě měly dávat smysl a obsahovat správné klíčové slovo.
Zkuste se vžít do svých zákazníků. Otestujte si názvy produktů v e-shopu třeba někým z rodiny, kdo danému oboru tolik nerozumí. Víc očí víc vidí a zpětná vazba pomůže v každém případě.
Chcete mít při zakládání Vašeho e-shopu větší jistotu, že vše bude fungovat tak, jak má? Obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme.
Neváhejte nás kontaktovat