Investujete peníze do PPC reklamy? Investujte i pár minut času a informujte o tom ostatní ve firmě.Vysvětlete jim jednoduše, jaký je rozdíl v: PŘIROZENÝ VÝSLEDEK VYHLEDÁVÁNÍ (SEO) vs. PLACENÁ REKLAMA. Můžete tak ušetřit spoustu peněz.
Na schůzce ohledně marketingu jsou většinou z mé zkušenosti jen 2 lidé. Já a majitel firmy. Ale co ostatní?
Ví vaši zaměstnanci v kanceláři, že když chtějí poslat zákazníkovi v e-mailu odkaz na ceník na webu, nemají klikat na reklamu?Ví to i váš obchodník, který chce na pvní schůzce ukázat zákazníkovi na webu možné varianty produktu, které nabízíte? Pokud ne, tak každý tento proklik stojí vaši firmu zbytečné peníze.
Setkávám se s tím dnes a denně. Přitom stačí zmínka na jedné poradě nebo jeden hromadný e-mail.
Jak vysvětlit rozdíl mezi SEO a PPC?
Chcete v těchto pojmech udělat ve vaší firmě jednou provždy jasno? Pošlete jim odkaz na článek u nás na blogu, kde je hned v prvních pár řádcích vše stručně vysvětleno.
Informujte, vzdělávejte, připomínejte ... vyplatí se to. Uvidíte sami.