Zkratka CRT značí míru prokliku. Tedy to, jak často uživatelé kliknou na reklamu. Například tlačítko, s kterým se setkáme u bannerů, se nazývá CRT tlačítko. Pomocí získaných hodnot můžeme změřit výkon reklam a jednotlivých klíčových slov. CRT lze snadno spočítat. Počet prokliků stačí vydělit počtem zobrazení a následně vynásobit 100. Získáme tak hodnotu CRT v procentech. V případě, že byla reklama zobrazena stokrát a z toho na ni bylo kliknuto pětkrát, je hodnota CRT 5%. CRT lze vypočítat pro každou reklamu a každé klíčové slovo zvlášť. Jedná se o důležitou součást on-line marketingu, především PPC. Vysokou míru prokliku lze ovlivnit tím co, jak a v kterých sítích inzerujete. Hodnoty CRT prozradí, jaká klíčová slova jsou úspěšná, která je lepší vyřadit a které reklamy je potřeba vylepšit. S těmito hodnotami pracují například algoritmy (Facebook Ads, Google Ads), které sami vytváří několik verzí reklam nebo pracují s několika různými variantami nahranými uživatelem a systémem A/B testování zkoušejí, které z nich budou mít největší úspěch.