Abychom si byli jisti, že pro své klienty odvedeme tu nejlepší práci, na začátku spolupráce vytvoříme nejprve analýzu webu. Zjistíme, v čem je web silný a kde jsou naopak jeho slabé stránky, čímž získáme ucelený přehled o tom, na co je potřeba se zaměřit. Další analýza probíhá v průběhu práce, abychom měli neustále zpětnou vazbu a přehled o aktuální podobě webu. Během analýzy se zaměříme na několik oblastí. Analýza obsahu Uživatel webové stránky se primárně setká s jejím obsahem. Na web přichází především za účelem získání informací a právě obsah mu je poskytne. Ať už se jedná o nabídku e-shopu, blog se zajímavými články nebo galerii fotografií, informace by měly být vždy snadno dohledatelné, přehledně uspořádané a v maximální možné kvalitě. Texty by měly být obsahově hodnotné, gramaticky a stylisticky správné a zpracované podle zásad SEO, včetně správného použití klíčových slov. Obrazový materiál by měl svým vzhledem podpořit příjemné uživatelské prostředí, kde budou návštěvníci rádi trávit čas. Kontrola meta tagů Pod pojmem meta tagy si lze představit meta tag title, description a keywords, česky titulek stránky, její popisek a klíčová slova. Text, který je připojen k těmto kolonkám, není součástí samotné stránky. Primárně pomáhá vyhledávačům utvořit si představu o obsahu webu nabídnout ho ve výsledcích vyhledávání těm správným uživatelům. Tagy zkontrolujeme, případně upravíme a optimalizujeme pro vyhledávače. Nadpisy a prolinkování Nadpisy označené jako h1 až h6 pomáhají na stránkách webu s členěním textu. Text by měl začínat vždy nadpisem h1 a pokračovat méně důležitými nadpisy h2 až h6. Je to především kvůli uživatelům, kterým nadpisy pomáhají s orientací na stránce a navádí je skrze text, který čtou. V další fázi zkontrolujeme interní prolinkování webu, které je důležité nejen pro roboty, ale také pro samotné uživatele, kterým pomáhá s orientací na webu. Kontrola odkazového profilu Jedná se o kompletní seznam všech zpětných odkazů na webovou stránku. Posoudíme rozložení odkazů, domény, na kterých se odkazy nachází a jejich podobu (anchor text). Podíváme se na follow/nofollow odkazy, site-wide odkazy a další. Uživatelské prostředí Zaměříme se také na celkový design webových stránek. Důležité jsou také konverzní prvky jako CTA, jejich snadná rozpoznatelnost a použitelnost pro návštěvníky. UX design – informační architektura webu a interakční prvky pro uživatele UI design – layout webu, celkový vizuální design, barvy, fonty atp. Technické řešení Podíváme se na rychlost vaší webové stránky a uděláme rozbor z pohledu vyhledávačů. Podíváme se, jaká data z vaší webové stránky vyhledávače získávají a optimalizujeme je pro větší efektivitu, tedy snadnější dohledatelnost webu a jeho častější zobrazení. Dostaneme web na lepší příčky ve výsledcích vyhledávání. Odstraněním možných překážek zviditelníme web dalším uživatelům. Zkontrolujeme zobrazitelnost v nejrůznějších prohlížečích, responzivitu webu nebo-li zobrazitelnost na zařízeních jako jsou mobily a tablety a odstraníme zbytečně složité prvky, které mohou ztěžovat orientaci. Zkontrolujeme a případně opravíme HTML/CSS/JS kód a podobně. Optimalizované uživatelské prostředí, v kterém se budou návštěvníci webu cítit dobře a které bude vzbuzovat jejich důvěru, povede ke zvýšení počtu konverzí a zvýšení vašeho ročního obratu. Přejete si, aby byla vaše webová stránka maximální podporou vašemu podnikání? Neváhejte se na nás obrátit. Rádi s vámi probereme vaši představu, vytvoříme analýzu webu a navrhneme možná řešení pro maximální spokojenost vás i vašich zákazníků. Neváhejte nás kontaktovat