Zvýšíme návštěvnost vašeho webu

Co díky SEO získáte?

  • Dostaneme váš web na přední pozice ve vyhledávání na Seznam a Google.
  • Zvýšíme přesně cílenou návštěvnost webových stránek.
  • Předběhnete konkurenci. SEO má nejlepší poměr cena/výkon.

 

Jak SEO funguje?

Návštěvníci webových stránek zadávají při vyhledávání různá klíčová slova. Poté procházejí výsledky vyhledávání a vybrané firmy poptají či koupí nalezené produkty.

Cílem SEO je přivést na váš web co nejvíce návštěvníků, a to na nejrůznější klíčová slova, která odpovídají zaměření vaší firmy.
Díky přesnému zacílení se z návštěvníků stanou také zákazníci.

SEO je zkratka angl. výrazu Search Engine Optimization. Nejčastější překlad je Optimalizace pro vyhledávače, nebo také Optimalizace nalezitelnosti.

 

Výsledky naší práce

E-shop

Web

 

O všem máte přehled

Každý měsíc od nás obdržíte report se seznamem činností, které jsme přímo na webu provedli. Z měsíčních reportů také vidíte, jak si vaše webové stránky aktuálně stojí ve vyhledávačích.

 



0

vypitých lahví vína,
pořád pracujeme

 



80 +

klientům zajišťujeme
SEO

 



1950 km +

najedeme
každý měsíc za vámi

 



7760 +

klíčových slov
sledujeme

Nezávazně poptat zvýšení návštěvnosti webu

Jak probíhá správa SEO kampaní?



Optimalizace pro vyhledávače - SEO

SEO je zkratka anglického výrazu Search Engine Optimization a do češtiny se nejčastěji překládá jako Optimalizace pro vyhledávače nebo lépe Optimalizace nalezitelnosti. Cílem SEO je stručně řečeno zvyšování přesně cílené návštěvnosti webových stránek.

Umístění stránek na předních pozicích ve vyhledávačích ovlivňuje řada faktorů. Faktory lze rozdělit na dvě hlavní části, a to On-page a Off-page.

On-page faktory jsou spojené přímo s obsahem stránky, zdrojovým kódem stránky, umístěním ve struktuře webu atd. V této části je důležité mít dostatek unikátního textového obsahu (pozor na duplicitní texty!). Vhodné je doplnění obsahu o obrázky, správné použití značek HTML (HTML je jazyk pro tvorbu webových stránek) jako jsou nadpisy, odstavce, tučně zvýrazněná slova, seznamy apod. Důležitý je také tvar URL adresy stránky. Např. je vhodnější tvar URL adresy: www.domena.cz/nabizena-sluzba/, než adresa: www.domena.cz?page_c_120 apod.

Při tvorbě webových stránek klademe velký důraz na správné nastavení onpage faktorů. Dokážeme samozřejmě i opravit onpage faktory na již existujících webových stránkách.

Off-page faktory nejsou naopak spojeny přímo s danou stránkou, ale jsou takzvaně mimo samotnou stránku. Mezi nejdůležitější offpage faktory patří zejména zpětné odkazy. Důležitá je nejen kvantita odkazů (tedy jejich počet), ale také kvalita. Odkazující stránka by měla být tematicky příbuzná a dostatečně kvalitní. Pokud se jedná o textový odkaz, měl by být jeho tvar srozumitelný pro návštěvníka, tedy by měl vyjadřovat, na jakou stránku se po kliknutí dostane. Do offpage faktorů se řadí také interní odkazy, tedy odkazy vedoucí z ostatních stránek vašeho webu. Dále sem patří také Sociální signály, tedy počet zmínek o vašem webu na Facebooku, Twitteru či YouTube.

Další informace k optimalizaci pro vyhledávače

Reference

Ondřej Dufek, ADOSA a.s.

Shopea.cz odvedla perfektní práci při realizaci nových stránek naší firmy. Oceňuji především rychlé, vstřícné a operativní jednání. Jakékoliv požadavky na funkčnost stránek byly akceptovány a vyřízeny v krátké době.

Dobroslav Plachý, KOMÍNY PLACHÝ

S firmou Shopea.cz jsem velmi spokojen, starají se nám o optimalizaci webových stránek. Vše funguje jak má. Oceňuji dobrou komunikaci, slušné jednání, vstřícnost, dochvilnost a také cenu.

Marek Růžička, MI6 s.r.o.

Doporučuji, spolupracujeme již 6 let. Z ničeho jsme společnými silami vytvořili něco. E-shop jsme budovali společnými silami a dnes máme nejlepší web v oboru transformace elektřiny. Děkuji Shopea za pomoc.